Bij mijn laatste bezoek aan de Trianon bleek de reservering helaas weer niet geregistreerd. Alleen een rokerskamer was nog vrij. Toen ik dit aangaf, probeerde de vriendelijke medewerkster het op te lossen door luchtverfrisser te gebruiken. Ik heb vervolgens het raam een tijd opengezet, waardoor de geur uiteindelijk meeviel. De service is merkbaar verbeterd in vriendelijkheid en behulpzaamheid. Nu alleen het reserveringssysteem nog op orde krijgen.
Ik kan dit helemaal bijtreden.
Vriendelijkheid is echt goed geworden en men probeert te helpen waar mogelijk.
Online reserveringen worden altijd onmiddellijk bevestigd, maar in de praktijk betekent dit nagenoeg niets heb ik gemerkt: ik heb sterk de indruk dat met feitelijk gewoon op het moment zelf beslist welke kamer je kan krijgen, wat niet helemaal verrassend is gezien het feit dat men ook nooit echt weet hoe lang een bezoeker gaat blijven en of hij wel zal opdagen ondanks reservatie: je betaalt er ten slotte ook niet voor tot bij het inchecken eh?
Misschien dat telefonische reservaties wél in dat boek achter de receptie komen te staan, maar dat lijkt me toch ook maar een rommeltje toen ik even meekeek met een half oog, dus ik zou er niet te veel op rekenen dat kamer 32 de jouwe wordt als je die reserveert bv. Beetje geluk moet er zijn...al vond ik de 5 minstens even goed en das zelfs maar een standaardkamer. ;-)
Een ander puntje van kritiek is toch wel het achterstallige onderhoud: ik denk dat ik nog geen enkel bezoek gehad heb waar alles werkt: die televisies hangen daar denk ik enkel voor de show, want werken doen die toch niet echt? Hoe zet je die aan? waar zijn de afstandsbedieningen?
Ook de verwarming is precies niet te bedienen en sommige ramen hebben geen klink meer om ze open/dicht te doen, dus ze staan hoe ze staan...
En de helft van de bubbelbaden werkt ook niet meer perfect: mechanisme doet raar, de afvoerdop lekt en dus moet je continu water bij vullen etc etc.
Mijn vingers jeuken om daar snel wat dingen te gaan vastvijzen en enkele van die simpele defecten te fixen, maar ik vijs veel liever iets anders op die kamers, dus ze zullen het toch zelf moeten doen.
Allemaal niet heel erg, maar een beetje achterstallig onderhoud inhalen en het wordt een topadres.
Prijs/kwaliteit wel dik in orde vind ik, zeker gelet op de gratis parking!