de inslag in Brasschaat, met thema kamers
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBeringen is een slechte verbinding, maar Wommelgem is zeker nog haalbaar.Entre2 in beringen of dreamotel in Wommelgem daar zijn de kamers vernieuwd scarlet hotel diest of de zwarte ring
Jammer zijn beide een beetje te ver uit de richting om als vaste "uitvalsbasis" te gebruiken...Rozenhof deinze en trianon in gent.
In Knesselare ken ik wel een plaats die je voor enkele uren kunt afhuren met wellness mogelijkheid erbij. Dus eerder iets prijziger natuurlijk.Hallo, kent er iemand een daghotel in de omgeving van Eeklo? Of welk daghotel ligt er het dichtste bij Eeklo?
Een fijn daghotel vergeet je , Suites tussen Lier en Duffel.Heel proper en niet gedateerd. Wel veel volk loopt er van het tennis en padel ernaast. Er is ook een kinderspeeltuin , ik had een date met een moedertje en die vond dat niet xo discreet.Ik heb niet zoveel ervaring in Love-hotels, maar heb er door de vele lange jaren wandelen toch wel enkele bezocht. Het begon allemaal begin jaren 80 in de Lange Herentalsestraat in Antwerpen met mijn lief. Er waren er twee heel gekende (intussen gesloten) Appelmans en Condesssa. Welke van de twee we bezochten weet ik niet precies meer, maar we hebben er wel veel geile momenten beleefd in de soms lekker hoerige kamers. Later eind jaren 80 na mijn ex, met een vriendinnetje (geen dvp) gingen we regelmatig voor een weekendje naar de Crystal Palace in Waasmunster, waar we steeds dezelfde mooie ruime kamer kregen. Appelmans, Condessa bestaan nu niet meer, en Crystal Palace is nu een B&B "De Heide".
Later met dvp's heb ik af en toe wel eens een Love-hotelletje gedaan.
Carotel in Waarloos vond ik niet zo fijn. Vooral koud en kil en geen aangename kamer.
Trianon in Gent was in orde, maar ik vond wel dat het er soms vrij muf / stoffig rook. Dreamhotel in Wommelgem. Was wel in orde, gewoon goed maar niks speciaals
De Alkoof in Schilde, Cupido in Hasselt/Genk, Les Hortensias in Roosbeek en …(??) in Heppen-Leopoldsburg. Ze zijn zowat allemaal hetzelfde, wel in orde maar dikwijls ook muffig/stoffig of afgeleefd. Geen van al deze hotelletjes vind ik een tweede bezoek waard. Gelukkig kom je er voor het gezelschap en niet voor de kamer. Alhoewel de kamer soms wel een extra boost kan geven.
Nu kom ik af en toe in De Inslag in Brasschaat met Manuela. Kamers zijn wel in orde, maar sommigen ook wel een beetje uit de tijd.
In Luik ga ik soms naar Le Vénitien en Le Lys Blanc. Beiden zijn wel ok, maar het hangt er ook een beetje van af welke kamer je krijgt. Kijk even op hun websites.
Trianon in Mechelen eenmaal geweest, kamer was wel in orde.
Intussen werd ik attent gemaakt op De Zwarte Ring in Lummen. Daar hebben ze blijkbaar wel een paar fijne kamers. Onder andere een paar spiegelkamers. Die wil ik wel eens gaan uitproberen met een van mijn favoriete dvp's.
Ik kom daar regelmatig voorbij, maar ik zie daar nooit iets van RDV hotel. Het is daar één groot sportcomplex. Meer zie ik daar niet.Een fijn daghotel vergeet je , Suites tussen Lier en Duffel.Heel proper en niet gedateerd. Wel veel volk loopt er van het tennis en padel ernaast. Er is ook een kinderspeeltuin , ik had een date met een moedertje en die vond dat niet xo discreet.
Ben er al eens geweest...eigenlijk het minste hotel dat ik al bezocht heb,dringend aan renovatie toe, maar de bedden zijn proper. De blackroom is ,zoals de naam zegt,letterlijk een zwart geverfde kamer. Meer niet. Vond het persoonlijk maar niks.Wie heeft er al ervaring met love nest in mol en dan vooral de blackroom daar?
Goed zoeken he.Ik kom daar regelmatig voorbij, maar ik zie daar nooit iets van RDV hotel. Het is daar één groot sportcomplex. Meer zie ik daar niet.
Bedankt voor de tip, maar ik ga daar toch nooit afspreken, veel te dicht in mijn buurt.Goed zoeken he.
Ik zal je een tip geven , rijd eerst eens naar achter.
Welk?In Knesselare ken ik wel een plaats die je voor enkele uren kunt afhuren met wellness mogelijkheid erbij. Dus eerder iets prijziger natuurlijk.
hmmm....spannendDe laatste keren dat we er waren hadden we de indruk dat er gegluurd werd door de spiegels.
We hadden de beneden suite 'Bardot' geboekt, en daar is zo'n rechthoekige spiegel boven de zetel.
Hotel is achteraan gelegen is prima hebben ook prive saunaIk kom daar regelmatig voorbij, maar ik zie daar nooit iets van RDV hotel. Het is daar één groot sportcomplex. Meer zie ik daar niet.
Bedankt, maar ik had het intussen al gevonden, en heb het eens bekeken op GoogleMaps en Streetview. Nu weet ik waar het is, maar zoals eerder geschreven, ik zal er waarschijnlijk toch nooit naartoe gaan wegens te kort bij thuis.Hotel is achteraan gelegen is prima hebben ook prive sauna
Je kan altijd met je tennisracket op padBedankt, maar ik had het intussen al gevonden, en heb het eens bekeken op GoogleMaps en Streetview. Nu weet ik waar het is, maar zoals eerder geschreven, ik zal er waarschijnlijk toch nooit naartoe gaan wegens te kort bij thuis.
Spannend niet echt... Mijn vaste vriendin en ik hebben besloten om er niet meer te komen na wat er gebeurd is. Ik zou wel eens een kijkje willen nemen in dat 'Privé' kamertje vlak naast de Bardot suite ...hmmm....spannend
URL?Reeds meerdere daghotels bezocht in West- en Oost-Vlaanderen. Zoals Carnac, New Villa, Rozenhof,…
Ik kwam onlangs een voor mij onbekend daghotel tegen nl. d'moment in Kortrijk, ziet er stijlvol en discreet uit.
Iemand ervaring met dit hotel?
URL?
Iemand ervaring met onyx in Gent?
Reeds meerdere daghotels bezocht in West- en Oost-Vlaanderen. Zoals Carnac, New Villa, Rozenhof,…
Ik kwam onlangs een voor mij onbekend daghotel tegen nl. d'moment in Kortrijk, ziet er stijlvol en discreet uit.
Iemand ervaring met dit hotel?