Recensie Renata, Arnhem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De Neuker

Newbie
Forumpionier
15
12/07/21
1
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/1725976-renata
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week bij Renata geweest in Arnhem. Ze ontvangt in een prima appartement, duurde wel even voor ik de goede had gevonden. Waren blijkbaar 2 gebouwen die veel op elkaar lijken, vriendelijke dame. Helaas zat er geen 2e ronde in voor mij, ze had het nog wel geprobeerd maar helaas. Daarna bood ze me nog een massage aan, mocht daarna ook nog douchen. Dame liet alles toe ook volop tz. alleen beetje jammer dat ze amper engels praat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1725976-renata#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden deze dame een bezoek gebracht.
Het is zonder twijfel de dame van de foto's. Ze is denk ik wel een paar jaar ouder (ca.45 jaar) dan aangegeven, maar haar lichaam is nog in uitstekende conditie.

Gestart met een heerlijke massage, waarna overgegaan tot actie op het bed.
Dame spreekt inmiddels een beetje Engels waardoor aan te geven is wat je wil en zij ook dingen aangeeft.
Na de eerste ronde vroeg ze me om te gaan douchen, waarna de tweede ronde kon beginnen. Ook daarna weer kunnen douchen met een schone handdoek.
Er is veel mogelijk en ze doet ook gewillig mee.
Ondanks de iets hogere leeftijd denk ik dat ik hier vaker langs ga komen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1725976-renata#overview
Totale kosten (in euro)
150
Renata een aantal weken geleden bezocht omdat mijn vaste dame al enige tijd niet in NL is. Renata spreekt een beetje Engels, genoeg om je wensen duidelijk te maken. Als je Spaans machtig bent is dat wellicht handig, maar voor een uitgebreid gesprek kom je niet, maar persoonlijk vind ik het wel prettig om elkaar te kunnen verstaan zeg maar.

Locatie makkelijk te vinden, auto bij Arnhem CS gestald en prima te voet te doen. Ze stond al achter de deur te wachten en kon de steile trap op, met een prachtig uitzicht op haar billen. Douchen is voor en achteraf mogelijk en is verplicht, heel goed. Renata is een lieve vrouw, en probeert het naar je zin te maken. Ze is een rustige dame. Er is ook een massagetafel waarbij ze je masseert voor ronde twee, mocht je dat willen. Wat er verder gebeurd is blijft tussen Renata en mij, wees lief voor deze dame.
 
Ben er geweest heb spijt van dat ik naar toe ben gegaan.

Ik moest 5 minuten langer wachten heb 1 uur betaald.

Ze was te gehaast wou het liefs snel mijn laten klaar komen eerste keer kwam ik snel klaar omdat ze te hard heen en weer deed ik dacht oke zal aan mij wel liggen bij de tweede ronde liet zij mij masseren met olie en trok mij te hard en snel om mij weer snel klaar te komen maar dat lukte niet hierbij waren over gegaan naar doggy bij 2 stoten wou ze ander positie naar missionary na een keer stoot wou ze weer snel naar pzc doen ze begon daarna hard te trekken waardoor ik na 15 minuten met trekken klaar kwam. We waren klaar ik keek naar de klok zag dat het 40 minuten waren geweest hierbij aangeven dat ik voor een uur heb afgesproken. Zei kwam met ander smoes aan met douchen en masseren erbij en twee keer klaar komen op de app had ze aangegeven dat het niet uit maakte hoeveel keer ik klaar kom. Heb aangegeven dat ik dit niet heb afgesproken.

Vind dit heel jammer ze is echt een aardige dame en zag dat ze veel goeie reviews heeft. Ze heeft mij uiteindelijk de bedrag 50 euro terug gegeven de prijs is wat hoger dan de oude tarief heb 200 betaald uiteindelijk 150 euro.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij Renata langs gegaan toen ik in de buurt was. Kon dichtbij parkeren en toen ik haar appte dat ik er was deed ze de deur open.
Een kleine vrouw deed open. Dikke zoen en ik kon mee naar boven. Bij een wasbak even de zaak gewassen en toen mocht ik op bed gaan liggen. Ze kwam op me zitten en begon heel kort even te zoenen, daarna begon ze mij te pijpen zonder condoom. Dit al duurde zo'n kleine 5 minuten en de condoom ging eromheen. Ze maakte zichzelf nat en sprong bovenop mij.
De standjes wisselden zeer snel, cowgirl, reverse cowgirl, doggy en missionaris kwamen allemaal aan bod binnen 10 minuten. De laatste paar minuten moest ik weer liggen waarna ze mij pijpte en af trok. Toen ik bijna kwam nam ze 'm uit d'r mond en kwam ik klaar.
Alles werd schoongemaakt met een doekje en ik kon even douchen.

Al met al een redelijke ervaring. Alles was zeer gehaast, van voordeur erin tot voordeur eruit was in 25 minuten binnen geweest. Ons voorspel en seks was dus ongeveer 15 minuten geweest. De dame is wel lening en sterk voor haar leeftijd maar verder geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan