Voormalig lid 6147
Wandelaar
Hebben jullie tips om meer "relaxed" te zijn wanneer je een dvp bezoekt?
Ik heb daar enorm veel problemen mee dus alles is welkom!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien kun je naar een dvp gaan die je eerst masseert. Zodat je tot rust komt. Ga voor een uur. Denk dat dat wel gaat helpen.Hebben jullie tips om meer "relaxed" te zijn wanneer je een dvp bezoekt?
Hebben jullie tips om meer "relaxed" te zijn wanneer je een dvp bezoekt?
Phenibut is heel erg verslavend!Phenibut
Ja, maar het helpt welPhenibut is heel erg verslavend!
Het effect wordt met die van GHB vergeleken, net als de afkickverschijnselen.
De vraag is welke prijs je voor deze "hulp" moet betalen!Ja, maar het helpt wel![]()
De vraag is welke prijs je voor deze "hulp" moet betalen!
Ik vind het alleen gevaarlijk om een dusdanig middel hier zonder elk commentaar en toelichting aan te bevelen.
Ontspannende massages zijn zeer aanbevolen. Je kunt ook lekker met een DVP in een bad/jacuzzi gaan zittenMisschien kun je naar een dvp gaan die je eerst masseert. Zodat je tot rust komt. Ga voor een uur. Denk dat dat wel gaat helpen.
Voormalig lid ondertussen , misschien al bezweken onder de stress maar het was dan ook een "testobject"Hebben jullie tips om meer "relaxed" te zijn wanneer je een dvp bezoekt?
Wellicht helpt een paar keer dezelfde bezoeken.Hebben jullie tips om meer "relaxed" te zijn wanneer je een dvp bezoekt?
Hij is ondertussen al vertrokken hier. Kon de stress toch niet aanVoormalig lid ondertussen , misschien al bezweken onder de stress maar het was dan ook een "testobject"![]()
![]()