Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn? Ondertussen al geweest?Heeft er soms iemand reeds ervaring met Femke bij Relaxationz ? Zij is nieuw.
Ik vind geen reviews terug over relaxationz namelijk
Deed ze niet aan pzc en tongzoenen? Of doet niemand dat daar?Zeer proper en discreet salon . De prijzen zijn iets aan de hoge kant maar ik heb mij toch gewaagd aan een afspraakje met Femke voor een uurtje full .
Leuke vrouw met pure rondingen waar ik van genoten heb.
Ze laat je toe om haar ook te verwennen en ze kan er van genieten zoals een echte GFE ervaring.
Laatste keer dat ik bij Femke ging moest het mondmasker aanblijven. Dus tongzoenen is uit den boze. Ze vraagt wel of je gepijpt wil worden met of zonder condoom.Deed ze niet aan pzc en tongzoenen? Of doet niemand dat daar?
Morgane kreeg de bons van 'Andy', dit in volle corona-tijden ..., Nadien heeft Morgane finaal gekozen om sector te verlaten. Morgane is voor mij nog steeds van het beste wat mij ooit is overkomen ...., techniek, overgave, gezelschap, klik .., Op B2B-vlak echt de top, maar ook tantra meer dan OK.Ik kan bovenstaande beamen. Het is er altijd heel proper en discreet.
Het hangt af van wie je geboekt hebt, maar meestal valt dat goed mee.
De locatie is trouwens Vlierzele, en niet Wetteren.
Weet er trouwens iemand waar Morgan tegenwoordig verblijft ? Ik had heel graag eens met haar afgesproken, maar sinds Corona/uitbaterswissel is ze daar weg.
Ga ik vanaf nu ook beginnen doenIk heb dat niet meegemaakt. Als ik een afspraak maak 1-2 dage op voorhand, bel ik meestal morgens op de dag zelf om te bevestigen.
Femke is inderdaad een pure Vlaamse dame waar ik getuige van ben.Ik vrees dat ik Femke via via ken. Vroeger ben ik er enkele keren geweest maar nu ik haar profiel zag durf ik natuurlijk niet meer.
Kan iemand mij bevestigen dat zij een Vlaamse dame is met Gents accent?
Ik kan bovenstaande bevestigen.Femke is inderdaad een pure Vlaamse dame waar ik getuige van ben.
Echter heeft zij eerder een Aalsters accent naar mijn mening .
Hopelijk heb je aan deze info wat
Hey Leos,De persoon die ik ken, is echt Gents dus dan is er een kans dat zij het niet is. De foto's en de cupmaat zijn echter sprekend haar. Ik zal eens risico moeten nemen