gedaanDaar had ze ook al vriendinnen voor 4-handen-massage
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerengedaanDaar had ze ook al vriendinnen voor 4-handen-massage
Bij ons kan je gewoon op afspraak komen , betrouwbaar adres met vergunningen ;-) Met leuke dames. Helaas afscheid moeten nemen van de dame waarvan ik dacht dat ze een liefje was ;-) En helaas door ziekte andere dame. Voor info bel of app gerust . Lieve groetjes SasIk probeer het adres te vinden om eens langs te gaan. Of is het echt alleen op afspraak?
Het is moeilijk goede dames te vinden,op dit moment is voornamelijk Katja aanwezig,maar dat is meer een prostituee dan een masseuseBestaat deze salon nog?
Maar wel een ontzettende leuke en openminded vrouw dat mag ook gezegd worden.. ik had altijd leuke klik met haar toen ik er werkteHet is moeilijk goede dames te vinden,op dit moment is voornamelijk Katja aanwezig,maar dat is meer een prostituee dan een masseuse
Ik kom daar graag ,als ik zin heb in lekkere sex . Ze geeft je een echte gfe ervaring en het gevoel dat ze het niet alleen voor het geld doet,maar er zelf ook van geniet.Maar wel een ontzettende leuke en openminded vrouw dat mag ook gezegd worden.. ik had altijd leuke klik met haar toen ik er werkte
Ik heb m'n account op gesloten gezet…. Dus niet iedereen kan me zomaar berichtenDenk dat jullie beiden nog niet genoeg berichten of iets dergelijks hebben.
Ik krijg de optie "start een privéconversatie" bij jullie beiden niet te zien
Ontvang jij ook miss goddess? zo ja waar? Advertentielink?Maar wel een ontzettende leuke en openminded vrouw dat mag ook gezegd worden.. ik had altijd leuke klik met haar toen ik er werkte
Stuur maar pbOntvang jij ook miss goddess? zo ja waar? Advertentielink?
Staat uit bij je, dus kan je geen privebericht sturen schatStuur maar pb
Hoeveel dames zijn er nu in totaal werkzaam in de salon?Het is moeilijk goede dames te vinden,op dit moment is voornamelijk Katja aanwezig,maar dat is meer een prostituee dan een masseuse
Moet je een berichtje daar na toe sturen.Als ik dat doe is Katja er.Hoeveel dames zijn er nu in totaal werkzaam in de salon?