WHEM Reka, Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IloveHos

Wandelaar
90
11/03/22
18
4
Wie heeft ervaring met onderstaande Zwitserse schone..
Makkelijk contact gemaakt via WA...
Maar toen ik selfie vroeg met vingers omhoog was het antwoord koudweg: I don't need to prove anything to anyone, i have no time fot bad jokes..
Vraagt 130 per half uur

Maar toen ik selfie vroeg met vingers omhoog was het antwoord koudweg: I don't need to prove anything to anyone, i have no time for bad jokes..
En geef haar eens ongelijk.
Als je je dààr moet mee bezig houden met naar iedereen fotootjes te sturen, dan ben je goed af.

Voor de ene moet je je vingers in de lucht steken, voor de andere in je kont.
Je bent er hele dagen zoet mee.
Misschien beter als man zelf eens een foto opsturen. Dan kan ze antwoorden : "ik heb genoeg gezien, blijf maar thuis".

Heb speciaal een account gemaakt om hierop te reageren. Heb ze vorig weekend een bezoekje gebracht. Mijn allereerste ervaring met betalende seks. Ze is geweldig, ze heeft natuurlijk terecht haar principes, ze zal geen foto's delen en ze zal mannen blokkeren die vluggertjes willen of kwantiteit. Als je haar nodige respect geeft, krijg je dat volledig terug. Mooiste vrouw waar ik ooit seks met heb gehad. Ze doet alleen de normale dingen. Wat een lichaam dat ze heeft, wat een persoonlijkheid. 180 EUR is voor zo een vrouw eigenlijk te goedkoop. We hebben nadien nog afgesproken als "date", super lang diepgaand gesprek en fijn gezelschap aan gehad en ze is blijven slapen met respect voor elkaar. Ik voelde me een god om een hele nacht naast zo een vrouw te mogen liggen, met mijn armen rond haar. Als je haar gaat bezoeken, doe het met volle respect en nederigheid. Ze verdient het, ze is echt geweldig. Maar ik hoop dat ze ooit uit dit wereldje geraakt, ze heeft te veel in haar mars om dit te blijven doen.

Terug
Bovenaan Onderaan