Reisverslag Bangkok & Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
09/02/25
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Mijn reis naar Thailand was echt een groot avontuur. Ik wilde lekker ontspannen, mooie plekken zien en natuurlijk genieten van de Thaise dames.

Mijn eerste dag in Bangkok begon goed. Ik had gehoord over een soapy massages (via Reddit) en besloot het uit te proberen. Ik ging richting de bekende Sukhumvit Road. Hier zijn echt stuk of 20 verschillende nuru massages. Ik ging naar Heaven Nuru, omdat ik best wel veel goede reviews zag staan op Google. Ik ging naar binnen en ik kreeg een kaart met daarop de verschillende opties die ze aanboden. Ik koos voor de goedkoopste optie: een kamer met een luchtmatras. Je ligt hier op een luchtmatras en een dame sopt je helemaal in en masseert. Ik mocht kiezen uit drie dames, allemaal tussen de 25 en 32 jaar oud. Het waren alle 3 prachtige dames, dus een goede beslissing maken was lastig. Ik koos voor een dame zonder tattoos. Ze begon me langzaam in te zepen, terwijl haar lichaam tegen het mijne gleed. Ze maakte me helemaal gek met haar aanrakingen. Aan het einde mocht ik haar aanraken en hadden we kort seks. Een leuke ervaring en voor 2500 baht zeker de moeite waard.

De volgende dag bezocht ik het King Power Mahanakhon gebouw, de hoogste toren van Thailand met een geweldig uitzicht over de stad. Hier ontmoette ik een andere reiziger die me tipte om Bumble en Tinder te downloaden. Dat had ik meteen gedaan en kreeg gelijk veel likes. Maar ik ontdekte al snel dat er heel veel ladyboys op deze apps zitten. Die zijn er veel in Bangkok, en als je niet goed kijkt, kun je makkelijk in de war raken.

Later op de avond kwam een meisje waarmee ik al een jaar contact had via Instagram langs. Ze is 21 jaar (ik zelf ben 25). Ze had krullen (wat zeldzaam is bij Thaise vrouwen) en vroeg maar 1000 baht voor LT. Ze bleef de hele nacht en was supergeil. Ze fluisterde steeds: "Play with my pussy." en kon niet van me afblijven. We deden het meerdere keren, en ze werd steeds natter. Echt een geweldige nacht.

Na Bangkok vloog ik in mijn eentje naar Chiang Mai, een stad die veel rustiger is dan Bangkok, maar wel veel te bieden heeft. Overdag ging ik lekker zwemmen en liep ik langs de verschillende Night Markets langs. Een paar dagen later kwam het Instagrammeisje uit Bangkok naar me toe in Chiang mai voor 2 dagen (dit hadden we van te voren al afgesproken dat ze met mij zou samen reizen en ik had 1 maand voordat ik naar Thailand ging, haar vliegticket al betaald). Overdag deden we leuke dingen zoals tempels bezoeken, de stad verkennen, de Sunday Market bezoeken, waar je de lekkerste Thaise gerechten kon proberen en souvenirs kon kopen. Ook deed ik een olifantentour, waar we olifanten mochten voeren en wassen. Dit was geen standaard toeristische attractie, maar een ethisch opvangcentrum waar ze goed voor de dieren zorgen. Later die dag zwom ik bij een waterval in de jungle. Een ervaring die je niet mag missen als je in Chiang Mai bent.

Zodra de avond viel, was ze niet te stoppen. Ze streelde me langzaam, kroop bovenop me en fluisterde verleidelijke dingen in mijn oor. Ze hield van lang voorspel en probeerde nieuwe standjes uit. Ze vroeg maar 2000 baht per dag, en dat was het het meer dan waard. Ze was niet alleen een leuke reispartner, maar ook een beest in bed. Toch merkte ik na een paar dagen dat het niet meer zo spannend was. Het uit eten gaan met haar en leuke attracties doen was gelukkig nog wel leuk. Daarom adviseer ik jullie om het max bij 3 dagen te houden met een dame en niet langer. Dit ga ik dan ook niet meer doen.

Vanuit Chiang Mai nam ik samen met haar een privé-taxi naar Pai, een klein dorpje in de bergen. De weg ernaartoe is berucht vanwege de meer dan 700 scherpe bochten, en ik had gehoord dat tourbussen veel te hard rijden en dat er veel ongelukken gebeuren. Om ongelukken te voorkomen, koos ik voor de veiligere optie en dat raad ik jullie ook aan.

Pai is super relaxed en totaal anders dan Bangkok. We bezochten de Buddha, dronk koffie in schattige tentjes en bezochten de nachtmarkt en de Sunday Market. Omdat het dorpje klein is, huurde we een scooter. Zonder scooter is het best wel lastig en zonde. Zorg ervoor dat je een krachtige scooter huurt, want er zijn veel heuvels en sommige scooters zijn niet krachtig genoeg om die heuvels op te gaan.

In het hotel in Pai werd het weer spannend. Het Instagrammeisje ging weer los in de avonden, ze bleef me uitdagen met nieuwe dingen. Na twee dagen in Pai was het genoeg geweest en ging ze weer terug naar Bangkok en ik ging naar Phuket (Ze bleef in totaal 4 dagen met mij).

In Krabi bezocht ik Railay Beach en maakte een boottocht naar de Phi Phi-eilanden. De stranden waren echt mooi, en het water was zo helder dat ik de vissen kon zien zwemmen. Ik deed een snorkeltocht en zag prachtige koraalriffen. Het was echter wel extreem toeristisch. Er waren stuk of 80 boten. Als je van zwemmen houdt, dan raad ik je Koh Samui aan. Phuket viel tegen. Het was te toeristisch, en overal waren dronken toeristen die luidruchtig deden. Ik had geen zin in dames en besloot hier gewoon te relaxen en te genieten van het strand.

Na Phuket vloog ik naar Pattaya, de stad die jullie allemaal ook wel kennen. Op mijn eerste avond had ik contact met een dame via ThaiFriendly. Ze was mooi, maar sprak geen woord Engels. Dat maakte het wat lastiger allemaal, want alles ging via lichaamstaal en translate. Ze vroeg 1000 baht voor 3 uur, en ze wist precies wat ze moest doen. Later die avond liep ik over Walking Beach, maar dit zat vol met ladyboys en opdringerige verkopers. Daarom besloot ik naar Soi 6 te gaan, waar de sfeer veel beter was.

Op mijn laatste avond wilde ik nog iets bijzonders doen. Ik hoorde via Reddit over Soi Honey, een straat vol ''gekke'' massagesalons.

Ik koos een dame van 23 jaar, die me verleidelijk aankeek en fluisterde: "I can give you extra." Voor 2000 baht kreeg ik een massage, BJ en HJ (2x
klaarkomen). Het enige nadeel? De gordijnen waren dun, en er waren andere klanten in de zaak. Dat maakte het niet discreet.

Op mijn laatste dag in Thailand had ik een afspraak gemaakt met een Instagrammodel via ThaiFriendly. We gingen samen fitnessen bij Muscle Factor Gym, een plek vol mooie Thaise instagrammodellen die je allemaal aankijken. Toen ik haar zag, viel ze tegen. Ze had opgespoten lippen en nepborsten, wat niet mijn ding was. We hadden gepland om later die avond uit eten te gaan, maar ik moest last-minute iets voor school doen. Toen ik de afspraak verplaatste, hoorde ik niks meer van haar. Jammer, maar zo gaan die dingen.

Thailand gaf me alles wat ik wilde: avontuur, ontspanning en de beste seksuele ervaringen. Volgende keer weet ik precies hoe ik het nog beter kan doen!

Mod edit : Geen foto's of screenshots

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk verslag! Doet me terugdenken aan de eerste keer dat ik in Thailand was, blijven mooie herinneringen!

2.000THB voor extra in de massage salon is wel dubbel betaald maar goed… die les hebben we allemaal geleerd (inclusief mijzelf😆)

Als je solo travelt dan zijn die toeristische plekken natuurlijk leuk, maar als je een leuke partner zou treffen waar je langer mee wil doorbrengen dan zijn er genoeg niet toeristische plekjes te vinden.

Die thaikes blijven bloedgeil he

Terug
Bovenaan Onderaan