Recensie Reisuna/Rainaa, Rotterdam 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deel 23. Rainaa, de geile donder

Na wat negatieve recencies gelezen te hebben heb ik deze dame geappt en daarna met haar afgesproken.

Heel aardig bij binnenkomst en niks slechts ervaren. Bij haar op de slaapkamer begon ze meteen mijn broek los te maken en aan mijn lul te zuigen. Geil. Ze kokhalsde een beetje, nam hem diepkeels. Dit wisselde ze ze af met zuigen en likken aan mijn tepels en zoenen in mn nek. Die had er zin in.

Daarna kleedde ik me uit, zat ze op het bed en pijpte ze me verder.

Vervolgens lag ik op het bed en pijpte ze me hier weer. Mijn ballen likkend, die werden absoluut niet overgeslagen.

Ze ging liggen en ik moest mijn lul bij haar zo naar binnen stoppen. Man, wat was ze strak. Ze begon heftig te kreunen en ik voelde dat ik klaar moest komen.
Ze zei dat ik in haar mocht komen maar zei tegen haar dat ik in haar mond wilde klaarkomen.

Ik begon haar mond te neuken, ze begon te zuigen. Ik kwam klaar. En ze bleef maar aan mijn lul zuigen. Ze had alles doorgeslikt en zat nog mijn paal af te sabbelen en te smikkelen.

Groot herhalingsgevaar. Ik kom hier 100% terug!
 
Ze kan heel leuk en normaal doen, dan weer erg gehaast en chaotisch.
Ze is een gebruikster en dat maakt het soms lastig om goede tijd af te spreken.
Ze is Turks en woont begeleid, mag gewoon bezoek ontvangen en komt ook naar jou als je dat wilt.
Hou rekening dat ze soms ineens contact opneemt via app of ze belt je gewoon.
Voor mij geen probleem, heb je een partner dan lastig, misschien beter aparte wandel telefoon nemen dan.
Prijzen afhankelijk van haar behoefte: van 80 tot 30 en je kan alles zc doen als je dat wilt. Zorg voor een condoom als je die wilt gebruiken, heeft zij bijna nooit bij zich, dus ze doet meer zc dan met.
Verder is ze best stevig te noemen: flinke buik en flinke billen.
Toch best lenig en je kan flink in haar doorstoten, best krap ondanks dat ze een kind heeft gehad.
Vooraf goede afspraken maken en haar daar aan houden, dan gaat het wel.
Op zich geen onaardige dame, helaas veel problemen en gebruikster.
 
kom deze adv weer tegen op sj , maar is waarschijnlijk een andere Rainaa

 
Terug
Bovenaan Onderaan