Ik reis heel het land door voor mijn heerlijke snoepjes ik ga er zelfs voor naar suriname en india toe. Dus mijn reisafstand is behoorlijk veel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe hebt hun dochter 3 dagen uitgewoond. Vind je gek dat haar kutje donkerrood is geworden ?.?roodkutje
Ik bedoelde vulkanstrasse in DuisburgWij gingen vroeger ook altijd naar de Autorai in Amsterdam.Nieuwe modellen bekijken.?? Meteen naar café Old Sailor.En daarna.Proef ritjes maken op de nieuwe modellen van 20 jaar oud
3 jaar geleden, in Thailand (Pattaya - Soi Honey) een bar ingelopen vanwege een mooie meid. Met haar wat gedronken aan de "straat tafel", met achter haar een souffleur die haar in alles begeleidde. Blijkbaar was deze meid genaamd "May" nieuw. Na het drankje May meegenomen naar het hotel 200 meter verder en erg leuk "ShortTime" met haar gehad. De dagen erna vaker met haar via Line (Aziatische versie van Whatsapp) afgesproken. En sindsdien "vrienden" via FaceBook. Na mij kwamen er natuurlijk meer, en ze focuste zich steeds meer op de Indiërs en Pakistanen die naar de dure club Nashee kwamen (vorige week afgebrand). Daar heeft ze goud geld verdiend. Nog geen 2 jaar later, heeft ze thuis in de Isaan een huis laten bouwen van haar verdiensten, woont daar met haar moeder en 2 kinderen. En reist regelmatig voor een "vakantie" naar India.In Thailand is het niet uitzonderlijk dat dochters uit arme gezinnen uit de meer arme regio's (Isaan bijvoorbeeld), naar de "grote stad" trekken om daar als bargirl te gaan werken. Voor zover ze dat doen om hun familie te steunen, is er daar weinig of geen moreel bezwaar tegen. Niet dat men het een ideale bezigheid vindt, maar als ze na een jaar of 5 terugkeren en met de gespaarde opbrengst een eigen winkeltje of zo beginnen in het dorp, zal niemand hen erop aankijken. Ik zie dat hier zo snel nog niet gebeuren.
De prijzen liggen op straat rond de 50euro.Gaan zeker mee naar hotel.Wat kost een uurtje sex met een straatprostituee in Hongarije? Komen ze ook mee naar je hotel?
Ja hoor, ik rij af en toe 1.5 uur enkele reis naar een dame waar ik al meer dan 5 jaar kom. Gezellig koppie koffie vooraf en achteraf.Gaat dit hier nog steeds door? ?