Reisafstand

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik moet zeggen dat ik echt misselijk word van dit verhaal. Het gaat er niet om dat het meisje iemands dochter is, maar dat een familie hun kind verkoopt omdat de situatie blijkbaar zo hopeloos is. Hoe kan dat ooit vrijwillig zijn. Nee pap sorry toch niet zoveel zin in, klinkt niet echt als een optie in deze context.

In Thailand is het niet uitzonderlijk dat dochters uit arme gezinnen uit de meer arme regio's (Isaan bijvoorbeeld), naar de "grote stad" trekken om daar als bargirl te gaan werken. Voor zover ze dat doen om hun familie te steunen, is er daar weinig of geen moreel bezwaar tegen. Niet dat men het een ideale bezigheid vindt, maar als ze na een jaar of 5 terugkeren en met de gespaarde opbrengst een eigen winkeltje of zo beginnen in het dorp, zal niemand hen erop aankijken. Ik zie dat hier zo snel nog niet gebeuren.
3 jaar geleden, in Thailand (Pattaya - Soi Honey) een bar ingelopen vanwege een mooie meid. Met haar wat gedronken aan de "straat tafel", met achter haar een souffleur die haar in alles begeleidde. Blijkbaar was deze meid genaamd "May" nieuw. Na het drankje May meegenomen naar het hotel 200 meter verder en erg leuk "ShortTime" met haar gehad. De dagen erna vaker met haar via Line (Aziatische versie van Whatsapp) afgesproken. En sindsdien "vrienden" via FaceBook. Na mij kwamen er natuurlijk meer, en ze focuste zich steeds meer op de Indiërs en Pakistanen die naar de dure club Nashee kwamen (vorige week afgebrand). Daar heeft ze goud geld verdiend. Nog geen 2 jaar later, heeft ze thuis in de Isaan een huis laten bouwen van haar verdiensten, woont daar met haar moeder en 2 kinderen. En reist regelmatig voor een "vakantie" naar India.
Al met al is zij een van de weinige prostituees in Thailand die ik ken die echt een plan had gemaakt en nu binnen is, met een huis waar ik jaloers op ben. Daar tegenover ben ik ook "bevriend" met meerdere prostituees in Thailand, die nu jaren later nog steeds bij de dag leven. Bardame zijn, zichzelf bezatten om de "lady drink fee" binnen te halen, en 2x-4x per week voor 3000 Baht (90 Euro) meegaan met een klant. Maar de volgende dag het geld al weer uitgegeven hebben aan kleding luxe eten, of verzonden naar familie.

Idem, ook 1 uur reisafstand met de auto. Gelukkig kan ik binnen een straal van een uur nagenoeg alle privéhuizen bezoeken die ik graag wil bezoeken. Omdat ik mijn bezoekjes inclusief tijd eromheen vaak inplan en dus niet spontaan ergens heen ga, is de reistijd vrijwel nooit een praktisch probleem.

Alleen als een dame een hele exclusieve service aanbiedt die ik niet of nauwelijks vind binnen een uur reisafstand dan ben ik bereid nog iets meer kilometers te maken, maar dat komt vrij zelden voor moet ik zeggen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan