Algemeen reis naar Filipijnen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gaat dat niet op voor heel Azië? Dat de jonge dames voor hun ouders en familie zorgen als ze met een buitenlandse meneer trouwen/relatie hebben?
Is eigenlijk niet zo verschillend met hier vroeger, hadden ze ook veel kinderen die later voor hun ouders zorgden.
Afrika is ook zekers family oriented, tantes worden ook beschouwd als moeder…Latijns-Amerika ook wel met wat andere accenten overal.

Zo is het! En jou 'persoonlijke mening' of 'andere culturele achtergrond' veranderen daar niks aan!
Weet waaraan je begint... maak duidelijke afspraken... en dan werkt het echt wel hoor!
Filmpjes kijken, dingen lezen op internet en een gesprek hebben met iemand via een bepaalde site is niet echt een weerspiegeling van de realiteit.

Er zijn feiten, zekers.
Familie is alles maar dat gaat niet ten koste van jou.
Net als in de westerse wereld.... Als je schoonfamilie hebt, wordt je ook betrokken bij zooi. Is er ook een bepaalde verwachtingspatroon.

wat @Marco aangeeft, sluit ik mij bij aan. Wees duidelijk. Bespreek alles.
Ik zelf ben nooit gaan zoeken naar een relatie maar kwam echt leuke en interessante meiden tegen.

Ik ben altijd helder geweest, de andere kant ook en daarom heb ik nooit het gevoel gehad dat er een poot werd uitgedraaid.

Degene die dat wel dreigden te doen, daar was ik gelijk helder over.
De verwachting dat jij op een gegeven moment de electra rekeningen gaat betalen of andere zooi, kan een keer voorkomen maar zeker niet dat het verwacht wordt dat jij dat ff constant betaald.

Iemand uit de grote stad is anders dan uit de provincie.
Beide heeft voor- en nadelen

Terug
Bovenaan Onderaan