vergelijking Thailand /Filippijnen
ben zelf al veel in Thailand geweest en 1 maal Filipijnen(Cebu en siqijor eiland)dus kan enkel dit vergelijken
voordelen van Filipijnen(cebu) tegenover Thailand
-is mooiere natuur (stranden, watervallen ,landschap)
-ik vond ook de meisjes knapper (mijn type mager en jong
)
-engels is beter
-bier is goedkoper
-heb toen maar 1 meisje gehad maar deze was wel veel aanhankelijker(dus positief als je dit graag hebt
)
nadelen van Filipijnen(cebu) tegenover Thailand
-openbaar vervoer was minder en wegen ook in slechter staat wat het reizen langer maakt
-eten was ook iets minder (vettiger vond ik persoonlijk),natuurlijk buitenlands eten(pizza, burgers,...) is hetzelfde als thailand
-is er heter,persoolijk niet veel problemen mee maar als je hier minder tegen kan
-minder veilig, heb paar keer de opmerking gekregen als ik uit een bar vertrekte nachts dat ik moest oppassen en beter taxi pakte(ik wandel graag naar mijn hotel nachts )ook in cebu city omsingeld geweest door straat kinderen nachts en deze waren bijna met mijn portefeuille weg (heb er echt 1 een lap moeten verkopen),tegenover thailand daar wandels nachts overal zonder problemen
-in cebu city waren enkele barren maar deze waren een beetje marginaal en lelijke wijven die veel geld vroegen, discotheken daar was je doof binnen het uur
en dating apps heb ik bijna niet gebruikt (persoonlijk niet echt mijn ding maar ga het volgende keer toch maar eens proberen).
dit jaar (december)ga ik Palawan en Manila eens proberen, ga het eens proberen met datingapp en op straat maar ben niet super sociaal als het er op aankomt om zelf een gesprek te beginnen
,dus over wat begin je in zo een gesprek?
ook aan het kijken geweest voor Subic Bay te doen inplaats van Angeles City ,heeft er hier iemand ervaringen daar?is interessanter omdat het aan het strand is en ook maar 3 u van Manila