Beste heren en stieren, mijn nieuwste ervaring met Koningin Reina.
Na goed communicatie met Reina toch besloten vandaag de wandelschoenen aan te trekken en richting Geleenstraat te gaan.
Rond 11:20 heb ik een betaling gereed gemaakt van 750 euro en heel brutaal dat gewoon overgemaakt op haar Revolut.
Tijdens mijn 1ste bezoek, die echt waar nog steeds een romance is, had ik Reina gevraagd of ik nou 750 euro moest betalen, zodat ik de laatste klant van die dag zou zijn, of dat ik gewoon 50 euro zou betalen voor 20 minuten.
De eerste afspraak (zie recensie Batman hierboven), was dus eigenlijk gepland voor 750 euro, maar toch had ik maar 50 euro betaald. Het was niet eens een briefje van 50 euro, maar 3 briefjes van 20, waardoor ik zelfs 10 euro terug kreeg.
En fin, ik ben dus single, en Reina is mijn laatste sex. Ik wil het spannend houden want heb een goede nacht achter de rug en Reina is my cookie.
Dus, terwijl ik zat na te genieten van de gemaakte afspraak voor niet alleen sex voor 50, maar sex voor 750 euro vandaag, had ik besloten om Reina te vragen, hoe veel klanten ze heeft gehad, hoeveel vriendjes ze heeft geneukt en hoeveel euro ze morgen zou willen verdienen. Ik zou alle wandelaars adviseren (de jonge en nuchtere, de lieve en onschuldige wandelaars die dit lezen). Dat als je een meisje 50 euro geeft, krijg je sex, maar wat krijg je als je haar nog 750 euro geeft (omdat ik niet voor grap AngelBatman ben, Batman is rijk).
Dus, 750 euro op de rekening van Reina vandaag gestort.
Zeer goede ervaring. Ze komt alle afspraken na, behalve 1tje en dat is een geheim.
Dus terwijl ik de eerste 5 minuten met Reina ben vandaag, heb ik mijn kleren niet uitgedaan en letterlijk 750 euro gepland, om haar beter te leren kennen en een bedrag met haar af te spreken voor elke dag sex, maar dan alleen met mij.
En zo werd het spannend. Want toen ik Reina voorstelde dat ik haar zo leuk vind dat ik haar letterlijk al mijn gespaarde en hard voor gevochten centjes aan haar zou geven.
Reina verraste mij omdat ze niet vroeg hoeveel geld ik bood. Ik vond dat een raadsel, hoop op subs en citaten op dit bericht. Want waarom vroeg Reina mij niet hoeveel geld het mij waard zou zijn, als ik letterlijk een abonnement betaal via Revolut op haar rekening voor SUPER VEEL sex, sms'jes, kusjes, beffen en pijpen.
Ik heb een tijdje psychologie gestudeerd als extra studie aan de uni en ik maakte daar ter plekke een schets van Reina in mijn hoofd, een screenshot van dat moment, dat ik dacht dat ik de meest gelukkige man op Aarde zou zijn, als Koningin Reina met mij tijd zou doorbrengen. En ik had al betaald.
Ik zei tegen Reina, Reina ik heb heel veel geld en ik kan letterlijk alles voor je kopen. Ik ben een player, maar ben niet slecht, omdat ik heel erg veel rust vind bij onthouding van sex en dat ik meer gefocussed ben op carriere en doelen die te behalen zijn, dan een of andere slet die Prada schoenen wenst voor elke creampie.
Dus, nu ligt de vraag bij beeldschone Reina.
Hoeveel geld zou ze willen, om nooit meer sex te hebben met iemand anders (dus alle heren en stieren op Aarde).
Want ik ben zo blij dat mijn laatste sex Reina was en dat het mijn volgende sex kan zijn, nadat ik haar stalk op haar Revolut (en voor de gene die niet weten wat dat is, Revolut is een soort buitenlandse Tikkie, best handig app).
Totale kosten van de dag 750 euro.
Ultieme bevrediging en zeer goede vriendschap. Want als klanten vrienden zijn en vrienden klanten zijn. Dan verdienen wij allemaal geld om onszelf AngelBatman te noemen.
Amen