Knuppel ze maar dood of mank die gasten. How low can you go, om dames van plezier te beroven.Neerknuppelen gore lef dit soort types.. een zware hersenletsel riskeren voor een beetje geld lol
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKnuppel ze maar dood of mank die gasten. How low can you go, om dames van plezier te beroven.Neerknuppelen gore lef dit soort types.. een zware hersenletsel riskeren voor een beetje geld lol
Doe maar meteen all the way. Als je ze mank knuppelt gaan ze nog harder aan de verzorgingstiet van onze maatschappij hangen.Knuppel ze maar dood of mank die gasten. How low can you go, om dames van plezier te beroven.
ik heb ooit wel eens de tip gehad om een stofzuigerstang op een plek in huis te bewaren, waar je snel bij kan en een inbreker flink mee kan raken. Met een honkbalknuppel krijg je moeilijkheden mee, want dan moet je gaan uitleggen waarom je een honkbalknuppel in huis hebt.Opgelelt! In België geldt er geen recht van zelfverdediging voor de bescherming van eigendommen. Enkel voor de bescherming van je lichamelijke integriteit.
De enige uitzondering is bij inbraak in een bewoonde woning bijj nacht en je mocht vermoeden dat je leven of gezondheid in gevaar was. Dus als je een ongewapende inbreker overdag in je huis betrapt, mag je hem geen klap geven.
dat doen ze anders ook wel.Doe maar meteen all the way. Als je ze mank knuppelt gaan ze nog harder aan de verzorgingstiet van onze maatschappij hangen.
maar dit kan juist wel een soort van schijnveiligheid geven, want misschien werken ze wel in een groep. waarvan eerst iemand als goede klant of iemand op de white list afspreekt om de boel te verkennen.Dat doe ik ook maar bij sommige dames heeft dat geen nut want ze spreken alleen af met bekende nummers. Blijkbaar hebben ze genoeg vaste klanten en zijn buitenstaanders niet welkom.
hoe laag kan je zakken. Wel vaak gehoord van dames, dat er klanten zijn die proberen met vals geld te betalen.Een raamdame vertelde mij onlangs dat een klant had geprobeerd haar geld uit haar kamer te stelen.
Maar het was geen nieuwe klant.
De klant was al een paar keer bij haar geweest en toen ging het steeds goed.
Hij kwam dus "op verkenning" eerst een paar keer bij haar...om te kijken waar ze haar geld laat en om vertrouwen te wekken.
Dit komt vaker voor.
Ze zijn gehaaid.
Dus let een beetje op je favoriete dame.
Sockettang onder handbereik houden..ik heb ooit wel eens de tip gehad om een stofzuigerstang op een plek te bewaren in huis te bewaren, waar je een inbreker flink mee kan raken. Met een honkbalknuppel krijg je moeilijkheden mee, want dan moet je gaan uitleggen waarom je een honkbalknuppel in huis hebt.
Golfballen en golfsticks. Ik ken niet veel vrouwen die biljarten in onze regio.Bil
Sockettang onder handbereik houden..
Of een setje biljartballen.. In het doosje in het nachtkastje..
Keu mag je ook hebben staan..
Zo'n bal draai je zo in een handdoek of 't shirt
En dan heb je een soort 'goedendag'..
Die dief daarentegen weer niet
Hockeystick.. Ook doeltreffend..Golfballen en golfsticks. Ik ken niet veel vrouwen die biljarten in onze regio.
Nooit toelaten mss als je dat zou toelaten met een klant die je goed kent oké tot daar aan toe maar met nieuwe klanten waar het geen goed gevoel bij geeft voor jou niet toelaten.Klootzak zag twee afspraken van €80 à €100 als investeringsbedragen. Daarna probeerde hij om alle opbrengst van de dame tegen het einde van haar werkdag af te pakken. Ik had een keer een vraag gekregen toen ik op de kamer in een privéhuis lag: "Wil je niet na je lange werkdag met mij naar huis? Daar betaal ik je nog meer". Nou, aan het einde van mijn werkdag zou ik best veel geld in mijn zak hebben. Was sowieso een nieuwe klant en ik twijfelde er zoveel aan dat het niet de moeite waard was. Een negatief buikgevoel zegt al genoeg.
Als ze eenmaal een houten jas aan hebben niet meerdat doen ze anders ook wel.
Ja heb het ook gelezen ,vind het schandaligNu is het echt raak. Hier breekt toch echt he klomp van. Dit was op het feestje vandaag bij EVV. Meesten weten wel welk feestje ik bedoel.
Bekijk bijlage 52152
Die kerel zou beter gigolo kunnen worden bij Fun4Two's Gigolo Nights. Dan kan hij er heus van verdienen.Nu is het echt raak. Hier breekt toch echt he klomp van. Dit was op het feestje vandaag bij EVV. Meesten weten wel welk feestje ik bedoel.
Bekijk bijlage 52152
Kerel moeten ze afschieten gewoon.Die kerel zou beter gigolo kunnen worden bij Fun4Two's Gigolo Nights. Dan kan hij er heus van verdienen.
Walgelijk geen ander woord voorNu is het echt raak. Hier breekt toch echt he klomp van. Dit was op het feestje vandaag bij EVV. Meesten weten wel welk feestje ik bedoel.
Bekijk bijlage 52152