• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Redlips, Tongeren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Belgianboy89

Wandelaar
32
23/05/24
5
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange tijd is ze weer aan de slag, aangezien ik eerder al met haar wou afspreken, heb ik besloten om vandaag met haar af te spreken.
Het ging om een cardate van een half uurtje. Ik ben haar gaan oppikken, mooie dame met Redlips. We zijn naar een afgelegen plekje in een veld gereden.

Daar samen eentje gerookt en wat met elkaar gepraat. Nadien zijn we in de auto gaan zitten en hebben we lekker getongzoend, deed ze zeer goed en haar tongpiercing is zeer leuk.
Nadien haar lichaam beginnen verkennen en haar kleren beginnen uitdoen. Ze heeft lekkere natuurlijke borsten met mooie tepeltjes. Door eentje heeft ze een piercing, vind ik zalig.

Nadien heeft ze zich op haar knieën gezet en begon ze me heerlijk te pijpen, waarbij m'n vingers haar poesje vonden. Ze was zeer nat. Terwijl ze me aan het pijpen was, zaten mijn vingers in haar lekkere kutje. Ze kan echt diep pijpen, gebruikt veel speeksel en zuigt zeer lekker, niet te hard, niet te zacht.

Ze geniet hier ook echt van.
Nadien een jasje aangedaan en hebben we eerst doggy gedaan, om verder te gaan met zij die op mij heeft gereden. Dan heb ik haar genomen in missionaris en kon ik het niet meer houden en ben ik lekker klaargekomen.

Vervolgens hebben de nog wat gepraat, eentje gerookt en zijn we vertrokken.

herhalingsgevaar: zeer zeker
 
@Max limburg Zie andere reviews :

 
Terug
Bovenaan Onderaan