Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij mij nog steeds nietDeze ochtend ook tussen 9u30 en 12u, maar momenteel werkt het voor mij.
Internet werkt perfect, echter site Redlights is niet bereikbaar. Hedenochtend wel tot ca. 10:00.Werkt zoals altijd
misschien even je cookies verwijderen en dan weer proberenDit is wat ik te zien krijg.
Zelfde resultaat bij PC, tablet en GSM
Deze site is niet bereikbaar
Check of redlights.be een typfout bevat.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
- Als de spelling klopt, voer je een Windows-netwerkcontrole uit.
Dit probleem heb ik ook al een tijdje. Ik heb intussen de gewoonte als een dame geen prijzen opgeeft, ik ook de moeite niet meer doe om haar te contacteren.bij 7 van de 10 profielen kan ik al geruime tijd de prijzen van de dames niet meer zien.
Hebben meer heren daar last van of is het gewoon omdat veel dames hun tarieven niet meer standaard in de advertentie plaatsen?
Niet elke dame zet prijzen erbij. Zouden ze wel verplicht moeten doen eigenlijk.Bij mij werkt de site gewoon maar heb wel een ander issue bij 7 van de 10 profielen kan ik al geruime tijd de prijzen van de dames niet meer zien.
bedankt voor de reaktieReactie van RL op mijn melding.
Hallo,
Onze excuses voor de problemen, we hebben een korte onderbreking gehad door het in gebruik nemen van nieuwe infrastructuur.
Deze problemen zouden ondertussen moeten opgelost zijn.
Bij sommige providers zou het probleem echter nog tot ongeveer 10u vandaag kunnen duren.
Laat gerust weten als er vragen zijn.
Nog een prettige dag.
Tom
Redlights Helpdesk
Da´s balen... Geen idee wat oorzaak kan zijn. Zijn er misschien IT´ers onder ons wandelaars
Dank je wel voor de updateReactie van RL op mijn melding.
Hallo,
Onze excuses voor de problemen, we hebben een korte onderbreking gehad door het in gebruik nemen van nieuwe infrastructuur.
Bij sommige providers zou het probleem echter nog tot ongeveer 10u vandaag kunnen duren.
Nog een prettige dag.
Tom
Redlights Helpdesk
Reactie van RL op mijn melding.
Hallo,
Nog een prettige dag.
Tom
Redlights Helpdesk
no healthy upstream
Heeft er nog iemand problemen om Redlights te openen?upstream connect error or disconnect/reset before headers. reset reason: connection termination
Ik heb ook een probleemHeeft er nog iemand problemen om Redlights te openen?