het kan ook zijn dat je bv een lange relatie achter de rug hebt die op een vervelende manier beeindigd is.Was het maar zo'n feest, dan hoefde ik niet meer naar de DvP's.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhet kan ook zijn dat je bv een lange relatie achter de rug hebt die op een vervelende manier beeindigd is.Was het maar zo'n feest, dan hoefde ik niet meer naar de DvP's.
Ik hoef geen relatie. Ik vindt het oké op deze manier. Was ook geen bewuste keuze om te beginnen met deze hobby. Ik ga het niet meer herhalen hoe dit gekomen is.maar vindt het geweldig om te doen. Heb geen verantwoording af te leggen aan niemand. En waarom ik nu Max 2 keer per maand date is bewust gedaan omdat het stilaan een verslaving werd.is het een bewuste keuze om te daten, of zou je liever iets van een relatie willen?
Dat gevoel heb ik soms ook een beetje, dat het een verslaving word, wil ook gaan minderenIk hoef geen relatie. Ik vindt het oké op deze manier. Was ook geen bewuste keuze om te beginnen met deze hobby. Ik ga het niet meer herhalen hoe dit gekomen is.maar vindt het geweldig om te doen. Heb geen verantwoording af te leggen aan niemand. En waarom ik nu Max 2 keer per maand date is bewust gedaan omdat het stilaan een verslaving werd.
Dat is toch ook prima. Ik kijk gewoon wat er op mij afkomt. Ik vind vaak dames leuker die een stuk jonger zijn, dan ik zelf ben, zeker sexueel gezien, maar vaak hebben ze nog niet veel levenservaring en weinig meegemaakt, dus vaak ben je er behoudens de sex, snel op uit gekeken, Vrouwen van mijn eigen leeftijd heb ik sexueel helemaal niks mee, moet daar ook niet aan denken. Maar vaak kan je wel een goed gesprek hebben en is er vaak een goede klik.Ik hoef geen relatie. Ik vindt het oké op deze manier. Was ook geen bewuste keuze om te beginnen met deze hobby. Ik ga het niet meer herhalen hoe dit gekomen is.maar vindt het geweldig om te doen. Heb geen verantwoording af te leggen aan niemand. En waarom ik nu Max 2 keer per maand date is bewust gedaan omdat het stilaan een verslaving werd.
Op den duur wel ja laat me zeggen in het begin dat ik deed zat ik gemakkelijk aan 3 dates per week van enkele uren. Ik date nooit minder dan 2 uur dus als je dan alles optelt kwam ik toch al een redelijk bedrag uit. Niet dat het een probleem is of zo. Maar toch moet je er ergens een limiet op zetten. Heb ik dus gedaan en beklaag het mij zeker niet. En waarom nog meerdere dates dan 2 per maand te hebben. Als die dates altijd leuk zijn. Hoef ik niets meer dan voorlopig dit.Dat gevoel heb ik soms ook een beetje, dat het een verslaving word, wil ook gaan minderen
kijk uit, anders moet je in therapie, je zal niet de eerste zijnDat gevoel heb ik soms ook een beetje, dat het een verslaving word, wil ook gaan minderen
Zeker weten is dat prima de dames die ik bezoek zijn ook jonger dan ik zelf ben. En kijk ik boek privé dates van min 2 uur. Ik heb ooit een keer een raamdame bezocht is niet mijn ding om te doen. Voor mij bestaat een date niet enkel uit seks hebben.Dat is toch ook prima. Ik kijk gewoon wat er op mij afkomt. Ik vind vaak dames leuker die een stuk jonger zijn, dan ik zelf ben, zeker sexueel gezien, maar vaak hebben ze nog niet veel levenservaring en weinig meegemaakt, dus vaak ben je er behoudens de sex, snel op uit gekeken, Vrouwen van mijn eigen leeftijd heb ik sexueel helemaal niks mee, moet daar ook niet aan denken. Maar vaak kan je wel een goed gesprek hebben en is er vaak een goede klik.
Ik vroeg ooit aan een dame wat voor haar de kick is van dit werk. Ik kreeg als antwoord; Een man zo snel mogelijk verslaafd maken aan mij. Triest maar waar. Knap dat je zelf tijdig inziet dat je bezig was met het ontwikkelen van een verslaving. Scheelt je veel ellende.Ik hoef geen relatie. Ik vindt het oké op deze manier. Was ook geen bewuste keuze om te beginnen met deze hobby. Ik ga het niet meer herhalen hoe dit gekomen is.maar vindt het geweldig om te doen. Heb geen verantwoording af te leggen aan niemand. En waarom ik nu Max 2 keer per maand date is bewust gedaan omdat het stilaan een verslaving werd.
Ze zal er wel baat bij hebben (van die mogelijke verslaving); zodat de lopende portemonnee z.s.m. terug naar haar zou willen komen.Ik vroeg ooit aan een dame wat voor haar de kick is van dit werk. Ik kreeg als antwoord; Een man zo snel mogelijk verslaafd maken aan mij. Triest maar waar. Knap dat je zelf tijdig inziet dat je bezig was met het ontwikkelen van een verslaving. Scheelt je veel ellende.
Ik vroeg ooit aan een dame wat voor haar de kick is van dit werk. Ik kreeg als antwoord; Een man zo snel mogelijk verslaafd maken aan mij. Triest maar waar. Knap dat je zelf tijdig inziet dat je bezig was met het ontwikkelen van een verslaving. Scheelt je veel ellende.
Het is maar wat je zelf wil. Als je gelukkig bent in het louter klant/dvp verhaal ...okZe zal wel baat bij hebben van die mogelijke verslaving; zodat de lopende portemonnee z.s.m. terug naar haar zou willen komen.
Dat kan. Maar in mijn geval niet.het kan ook zijn dat je bv een lange relatie achter de rug hebt die op een vervelende manier beëindigd is.
Maar ze kan je doen geloven dat de band meer dan louter professioneel is. . Als je bijvoorbeeld tenminste twee dates per maand doet met 3 à 4 uur per date en €200-250 per uur, ben je zonder enige twijfel een gewaardeerde klant. M.a.w. is het haar de moeite waard om je verslaafd aan haar te maken. Als de klant verwacht dat zij regelmatig contact met hem gaat houden louter omdat hij zo veel aan dates uitgegeven heeft, speelt ze er waarschijnlijk op in. Hoelang zij dat vol kan houden zijn echter afhankelijk van verschillende factoren: heeft ze veel in gemeen met de klant?, vindt ze de klant wel aantrekkelijk en heeft ze echt van de seks genoten?. Als een band puur seksueel is en niets te maken heeft met wat tussen de oren zit, wordt ze op een gegeven moment zat van de berichtjes en gaat ze nagenoeg uitsluitend reageren op berichtjes die volledig gericht zijn op het maken van een afspraak.Het is maar wat je zelf wil. Als je gelukkig bent in het louter klant/dvp verhaal ...ok
Ik weet van mezelf dat ik iemand dan maximum 2 of 3 keer date.
Als de band meer is dan louter professioneel kom je er snel achter.
Maar ze kan je doen geloven dat de band meer dan louter professioneel is. . Als je bijvoorbeeld tenminste twee dates per maand doet met 3 à 4 uur per date en €200-250 per uur, ben je zonder enige twijfel een gewaardeerde klant. M.a.w. is het haar de moeite waard om je verslaafd aan haar te maken. Als de klant verwacht dat zij regelmatig contact met hem gaat houden louter omdat hij zo veel aan dates uitgegeven heeft, speelt ze er waarschijnlijk op in. Hoelang zij dat vol kan houden zijn echter afhankelijk van verschillende factoren: heeft ze veel in gemeen met de klant?, vindt ze de klant wel aantrekkelijk en heeft ze echt van de seks genoten?. Als een band puur seksueel is en niets te maken heeft met wat tussen de oren zit, wordt ze op een gegeven moment zat van de berichtjes en gaat ze nagenoeg uitsluitend reageren op berichtjes die volledig gericht zijn op het maken van een afspraak.
Ik zeg niet dat jij elke dag met een DVP gaat appen of aan het appen bent. Hierboven wilde ik alleen een voorbeeld geven.
Als gevoelige man moet je oppassen en vooral wakker blijven in dit wereldje en jezelf zeker niet verslaafd laten maken door een gewiekste dame.Maar ze kan je doen geloven dat de band meer dan louter professioneel is. . Als je bijvoorbeeld tenminste twee dates per maand doet met 3 à 4 uur per date en €200-250 per uur, ben je zonder enige twijfel een gewaardeerde klant. M.a.w. is het haar de moeite waard om je verslaafd aan haar te maken. Als de klant verwacht dat zij regelmatig contact met hem gaat houden louter omdat hij zo veel aan dates uitgegeven heeft, speelt ze er waarschijnlijk op in. Hoelang zij dat vol kan houden zijn echter afhankelijk van verschillende factoren: heeft ze veel in gemeen met de klant?, vindt ze de klant wel aantrekkelijk en heeft ze echt van de seks genoten?. Als een band puur seksueel is en niets te maken heeft met wat tussen de oren zit, wordt ze op een gegeven moment zat van de berichtjes en gaat ze nagenoeg uitsluitend reageren op berichtjes die volledig gericht zijn op het maken van een afspraak.
Ik zeg niet dat jij elke dag met een DVP gaat appen of aan het appen bent. Hierboven wilde ik alleen een voorbeeld geven.
Bekende game ?- vage foto's (gezicht of lichaam niet goed te zien)
- inconsistentie tussen foto's
- inconsistentie binnen de ad (naam in titel en tekst anders bv.)
- erg cliche standaar tekst in ad
- geen reviews op kinky of hier, reviews staan uit op kinky
Dit zijn voor mij red flags. Bij 1 of meerdere van bovenstaande skip ik, simple as that.
Als meerdere mannen dit doen zouden deze dames vanzelf verdwijnen.
Ik ga geen 150-200 euro riskeren terwijl ik met dat geld een paar keer naar een bekende game kan gaan en garantie heb.
DameBekende game ?
Deze type dames haal je er zo uit hoor. Die weten meteen wat de man lekker vindt en spelen erop in. Of ze nou zelf genieten van de seks, ervan genieten om een man gek te maken of het puur voor de portemonnee doen geen idee. Maar liever dit dan dames die een service van 0 hebben. Ik plaag deze dames door over andere dames te praten en ze een tikkeltje jaloers te maken zodat ze zelfs meer hun best gaan doen. Win-win.
Als je al die contactadvertenties mag geloven, zijn er hele hordes smachtende vrouwen. Merkwaardig genoeg laten ze altijd via een email weten alleen via een bepaald platform te willen communiceren.dan kan je beter een vriendin of neukmaatje zoeken. Maar misschien is dat om allerlei redenen ook niet voor iedereen weggelegd.
je zal er toch op uit moeten trekken, achter je pc of je smarthphone ga je ze echt niet vinden,Als je al die contactadvertenties mag geloven, zijn er hele hordes smachtende vrouwen. Merkwaardig genoeg laten ze altijd via een email weten alleen via een bepaald platform te willen communiceren.
Een vrouw als seksmaatje zoeken is zoeken naar een witte raaf.
Zoals ik het lees kun je prijzen blijven benoemen maar zijn opmerkingen/commentaar hierop niet meer toegestaan.Volgens de nieuwe regels per 11/ 2 worden we verzocht wat minder over geld te praten op dit forum zeker in de recensies.
Dat zal lastig zijn voor velen.
Want de prijs ( per uur) is a , een objectieve en concrete maatstaf en b , het geeft ook een idee wat de dame haar primaire doel is, Is haar prijs zeer hoog ten opzichte van uiterlijk en vooral gebodene dan weet je hoe zij er staat.
Het blijft natuurlijk paydate en geld betalen is kenmerk van elke date , hoe verschillend de date verder ook is.
Ik vertel hier niks nieuws , hoop alleen dat we de slecht presterende dames er uit kunnen blijven filteren.
Voor de rest blijft het een erg persoonlijke beleving allemaal.
Zoals ik het lees kun je prijzen blijven benoemen maar zijn opmerkingen/commentaar hierop niet meer toegestaan.