Bernardus
Meubelstuk
1 zou je dan dames die hun werk belabberd doen wel bezoeken indien ze minder vragen? Ik snap dit punt niet zo goed. Een dame die belabberde service bied mag voor mijn part 10.000 euro per uur vragen, die bezoek ik toch niet. En die werken zichzelf toch de markt uit. Je zegt toch zelf dat je goede dames vind voor 150-200?1 de dames die ik bezoek doen hun werk goed, de dames die hun werk daadwerkelijk belabberd doen vragen evenveel, en dat verziekt de markt (niet zozeer de uitschieters maar boven, maar het feit dat het minimum zo hoog zit);
2 het feit dat ze zwart kunnen werken terwijl ze naar rato heel veel verdienen en belasting ontduiken;
3 los van dit verdienen ze aardig en hoeven ze niet 'zielig' gevonden te worden, dat was ook het discussiepunt.
2 zwart werken kan iedereen als hij wil. Er zijn genoeg dames in België die wit werken ( omdat het kan en legaal is bij ons) het is niet omdat er zwart gewerkt wordt dat ze daardoor opeens minder waard worden ofzo
3 sommigen zullen inderdaad goed verdienen en ik denk ook niet echt dat er hier geopperd wordt dat we dvps zielig moeten vinden, enkel dat er niet moet aangenomen worden dat alle dvps geld scheppen zonder moeite
Ik vind het nogal raar dat er altijd de rekening wordt gemaakt van dvps en dat wij hier een beetje zouden moeten bepalen wat een dvp mag verdienen. Er moet hier ook niemand komen vertellen aan mij hoeveel hij denkt dat ik waard ben op mijn werk of hoeveel ik zou mogen verdienen volgens hem.
Enfin, het zijn ook gewoon kansloze discussies. Het handvol dvps die hier zit zal hun prijzen heus niet laten zakken in de hoop dat het handvol klagers hier opeens aan hun deur zal verschijnen met wat kleingeld en een lange lijst van eisen.
99% van de dvps zit hier niet en zullen ook niet zakken zolang de klanten blijven komen.