Day Walker
Wandelaar
Nog iemand ervaring opgedaan in Red House. Weinig recensies op dit forum?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRed House? Wie wat waar?Nog iemand ervaring opgedaan in Red House. Weinig recensies op dit forum?
Youppie is de Franstalige tegenhanger van dit forumHoe noemt deze forum ? Bedankt voor de info Mvg
Ja, daar wordt veel geschreven. Mijn bescheiden mening is de volgende. Ik heb vroeger in het brusselse vele uren zitten rijden, parkeerplaatsen zoeken, en geld aan dames verloren die op geen meter te vergelijken zijn met wat er op dat forum allemaal verteld wordt. Mijn franstalige collega's zijn duidelijk minder critisch ingesteld dan ik als ze voor een dame betalen.Op het Franstalige forum zijn er recensies te vinden….
Bedankt voor de info spuiterkeIk ben een "af en toe" bezoeker van Red House, en andere privéhuizen ten oosten van Brussel laat ons zeggen, welk huis hangt een beetje af van welke meisjes me (op foto) in die periode kunnen bekoren. Omdat ik nogal van Afrikaanse meiden houd, kom ik bij Red House momenteel zeker aan mijn trekken bij Chanel - super lief altijd goed gehumeurd en kent haar vak, foto's zijn zeker de hare maar niet super recent. En nieuwe ontdekking vorige week was Naya, die staat niet op de site van het huis zelf maar bij advertenties op Quartier Rouge. Ze is er maar 1 of 2 dagen per week (heeft daarnaast een reguliere job) maar ook mooi, lief, ik ga hier geen recensie van maken maar word nog altijd opgewonden als ik aan haar denk. Met de andere meiden geen ervaring of toch zeker geen recente, maar huis is correct en netjes. En douchen tja zou beter zijn maar voldoende hygiëne kan ook op andere manieren bereikt worden.
Ik ben een "af en toe" bezoeker van Red House, en andere privéhuizen ten oosten van Brussel (...) huis is correct en netjes. En douchen tja zou beter zijn maar voldoende hygiëne kan ook op andere manieren bereikt worden.
Hier moet niets maar dit is een site op basis van een geven en nemen principe zodat het voor iedereen uiteindelijk een win-win is. Zeuren dat er een gebrek aan recensies is maar zelf geen bijdrage leveren is in mijn ogen er ver over.Aan het gebrek aan recensies te oordelen zou je denken dat de dames er amper werk hebben....
Dat forum zit vol met pooiers/stromannetjes en zeer partijdige moderators.Ja, daar wordt veel geschreven. Mijn bescheiden mening is de volgende. Ik heb vroeger in het brusselse vele uren zitten rijden, parkeerplaatsen zoeken, en geld aan dames verloren die op geen meter te vergelijken zijn met wat er op dat forum allemaal verteld wordt. Mijn franstalige collega's zijn duidelijk minder critisch ingesteld dan ik als ze voor een dame betalen.
Men kan moeilijk een recensie posten als men -wegens gebrek aan concrete informatie- geen bezoek wenst te brengen aan dit onbekend huis om zich een teleurstelling te besparen.Hier moet niets maar dit is een site op basis van een geven en nemen principe zodat het voor iedereen uiteindelijk een win-win is. Zeuren dat er een gebrek aan recensies is maar zelf geen bijdrage leveren is in mijn ogen er ver over.
Nee, ze doet gewoon de ontvangst. Maar ze kent haar klanten nog v vroeger in de all inSabrina runt Red House? Doet zij zelf ook nog ontvangst?
Ja, het noemt een massagesalon, maar dat is naar mijn ervaring zeker niet de standaard, ik denk niet dat ik daar ooit al een massage heb aangeboden gekregen.Is er in Red house meer mogelijk dan massage ?
Ja idd ik denk niet dat die dames al ooit een deftige massage gegeven hebben… de andere diensten daar heb ik nooit over kunnen klagen voor de prijs die ze rekenen.Ja, het noemt een massagesalon, maar dat is naar mijn ervaring zeker niet de standaard, ik denk niet dat ik daar ooit al een massage heb aangeboden gekregen.
Voor mij is dit gewoon een privéhuis.