Je kan altijd iets zeggen over de handeling in het moment.
Zachter of harder of sneller of juist langzamer.
Een hoofd kan je niet veranderen. Dan kan je gewoon kiezen niet te betalen en weer weg te gaan.
En ook duidelijk van te voren (voor het betalen) nog eens doornemen wat jij als klant verwacht. -Dus ook bv: Laten we allebei onze telefoon op geluid uit te zetten. Ik zie dat vaak als terecht negatieve feedback-
Vraag ook wat de sekswerker absoluut niet wilt.
Kijken hoe de sekswerker reageert En op basis vd reactie, beslissen en dan pas betalen.
Duurt 2 minuutjes.
In die 2 minuutjes kan je ook aftasten of jullie een klik hebben (manier van praten, reageren, energie, geur).
Alles wat achteraf is valt vaak slechter. Maar heb jij het van te voren goed aangegeven, dan ligt het meer bij de sekswerker.
Zeg je nergens wat van terwijl je niet tevreden bent, dan ligt het merendeels aan jou als klant.
*Zo hou ik bv niet van baffen en gebaft worden. Omdat ik daarna niet kan zoenen. Moet er eerst een heel ritueel gedaan worden met tanden poetsen etc. Dat haalt de jus uit de date.
Ik geef dit altijd aan, als iemand die wens heeft. En toch houden sommige zich er niet aan..Ik zeg het dan wel meteen en ga ik helpen met mondwater etc.
Ik blijf verder ook gewoon lief. Maar ben dan op mijn hoede en dat is irritant.a
Zo een klant komt dan niet meer in aanmerking voor een date bij mij.
En nee ik zeg dat niet na de date, zodat iemand nog met een lekker gevoel huiswaarts gaat. Maar ben daarna niet meer bereikbaar voor die klant.
Kortom:
Hoe kan iemand in welke situatie maar ook weten wat je fijn vind als je dit niet zegt? Dit leer ik zelfs als basis aan kinderen: Geef aan wat je wilt, geef je grenzen aan.
En, als je het wel weet maar negeert dan ben je dus verkeerd bezig (geld voor beide). Als je iets niet wilt als sekswerker zeg dat gewoon gelijk. Beloof niet dingen die je niet gaat doen.
Je kan of op het paard gaan zitten en de teugels in handen nemen, of achter het paard gaan aanrennen.
Je weet vast wel wie de beste tijd heeft gehad...
Ps: Als in jou beleving de sekswerker haar eigen plan trekt, hebben jullie dus geen match. Een ander vind die dominantie wellicht juist lekker (jargon: zeester lol).
Dan maakt t dus niet uit of je t van te voren of tijdens de seks bespreekt.
Maar doe dit wel!
Een sekswerker die daarna boos wordt zit dan wellicht niet in haar juiste rol...Femmedom zou haar dan beter liggen en jou niet. Maar dat moet je inderdaad wel even melden als slechte service.