King Potato
Meubelstuk
Mijn vaste dames kennen mij bij mijn echte naam en weten redelijk veel van mij dus geen probleem mochten ze iets van mij vermelden hierIk dacht wel aan de naam die je hier draagt natuurlijk...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn vaste dames kennen mij bij mijn echte naam en weten redelijk veel van mij dus geen probleem mochten ze iets van mij vermelden hierIk dacht wel aan de naam die je hier draagt natuurlijk...
Je bedoeld dus onderling en niet openbaar neem ik aanNu, heb dat al een keer voorgesteld hoor...
Naast de recensie -die ik hier op dit forum plaats- schrijf ik ook een uitgebreid relaas van hoe ik de ontmoeting heb beleefd... met veel meer pittige details... en stuur dat dan naar de dame. (uiteraard was dit ook vooraf zo afgesproken) Als zij dat dan zou willen... kan ze mij ook haar beleving sturen...
Afwachten maar...
Er zijn inderdaad praktische bezwaren (tussen droom en daad )Hoe zie je dat voor je? Het enige wat we weten is misschien een telefoonnummer, een echte naam of fake naam en een uiterlijk.
Misschien niet, nee, maar je zou wel de betere ervaringen kunnen vermelden, dan wordt het duidelijker dat als iemand klaagt, het waarschijnlijk aan de klant ligt.dat wil men toch niet lezen?
Van een dame krijg je daar wel bericht van terug dat weet ik ( pb wel te verstaan )Nu, heb dat al een keer voorgesteld hoor...
Naast de recensie -die ik hier op dit forum plaats- schrijf ik ook een uitgebreid relaas van hoe ik de ontmoeting heb beleefd... met veel meer pittige details... en stuur dat dan naar de dame. (uiteraard was dit ook vooraf zo afgesproken) Als zij dat dan zou willen... kan ze mij ook haar beleving sturen...
Afwachten maar...
Dank je dat de klanten altijd zo eerlijk zijn. Ik denk dat er genoeg zijn die een slechte review zetten om een rekening te vereffenen. Want niet alle dvps zitten hier op en tegen dat er een klant hun zegt dat ze een slechte review hebben is de schade al gebeurd. Want ze kan zich niet verdedigen.Verwacht je eerlijke reviews dan? dvp's hebben belangen hier, dat kunnen ze beter onderling niet openbaar met elkaar delen
Sommigen lijken me behoorlijk eerlijk hoorVerwacht je eerlijke reviews dan?
En... dat hoeft natuurlijk geen recensie te zijn hier op dit forum... wellicht is dit zelfs niet eens de geschikte plaats...Nu, heb dat al een keer voorgesteld hoor...
Afwachten maar...
Zulke dingen wil je zeker niet lezen. Maar jullie toch ook niet. Maar het gebeurt wel dus vind ik eerlijk is eerlijkHoe zie je dat voor je? Het enige wat we weten is misschien een telefoonnummer, een echte naam of fake naam en een uiterlijk.
Een recensie schrijven over een ugly Henk die je n**kt als een konijn, zoent als een vis die naar lucht hapt, geen boe of bah zegt, waardeloos beft en uit z'n giechel stinkt... dat wil men toch niet lezen?
Maar die zijn er! Meer dan je denkt en die heten niet allemaal Henk...
Dat zal best gebeuren, dat hoort natuurlijk ook niet maar klanten kunnen hier wel iets objectiever zijn dan dvp's, die gaan natuurlijk niet hun eigen business verziekenDank je dat de klanten altijd zo eerlijk zijn. Ik denk dat er genoeg zijn die een slechte review zetten om een rekening te vereffenen. Want niet alle dvps zitten hier op en tegen dat er een klant hun zegt dat ze een slechte review hebben is de schade al gebeurd. Want ze kan zich niet verdedigen.
Bedoel je niet 'betalende' klanten ?hallo? Wake up call... wij zijn BETAALDE KLANTEN.
Betaalde klant betekend niets. Het is niet om dat ik betaal dat ik bij haar moet toe komen onverzorgd 3 dagen niet gedouched stinkend naar de drank.en haar dan hard handig behandelen en half verkrachten. Als wij hier alles mogen posten om elkaar te beschermen en te waarschuwen mogen zij dat ook vind ik. Van de redenering klant is koning moet ik kotsenhallo? Wake up call... wij zijn BETAALDE KLANTEN.
ELKE website met reviews laat BETAALDE KLANTEN reviews schrijven en de aanbieder van een product of dienst kan dan hooguit daarop reageren.
het is geen datingsite ofzo he? Is puur business. Ik snap echt niet waarom veel wandelaars dat maar niet snappen...
Dan ben je een uitzondering. Zoveel dames schrijven niet.
Wel kuit dat 99% van de klanten hier geen account heeft.. Van de redenering klant is koning moet ik kotsen
Als wij hier alles mogen posten om elkaar te beschermen en te waarschuwen mogen zij dat ook vind ik.
Of een blacklist toevoegen die enkel dvp´s kunnen zien met daar in de bezwaren over bepaalde klanten
Dit is niet het beste idee naar mijn mening, anoniem sucksOf een blacklist toevoegen die enkel dvp´s kunnen zien met daar in de bezwaren over bepaalde klanten
het zou wel leuk zijn moest je zo op je sterfbed inzage krijgen wat alle dvps over je schreven.3. De dames die deze service aanbieden hebben hun eigen lijsten/forums waarin zij de klanten raten cq elkaar waarschuwen. Hierop zijn geen klanten toegelaten. Vanwege de risicovolle aard van het werk lijkt me dat ook noodzakelijk.
Mijnheer X laat een echtgenote na, twee zoons, en 21 call-girls, waarvan de meerderheid zeer tevreden over hem warenhet zou wel leuk zijn moest je zo op je sterfbed inzage krijgen wat alle dvps over je schreven.
Misschien zit er wel een leuke quote bij voor op je doodsprentje of grafzerk.
Feedback hiervan zou heel verhelderend kunnen zijn. Je zal een negatieve recensie met een korreltje zout nemen, als je weet dat de recensent bekend staat als een vervelende klant....of - wat blijkbaar ook gebeurd- een negatieve recensie schrijft omdat hij niet meer welkom is. Omgekeerd zal een positieve recensie van een regelmatige klant een stuk geloofwaardiger overkomen. Met andere woorden, beide partijen zijn er mee gediend om ( voor de verandering ) de koppen eens bij elkaar te steken.dames die deze service aanbieden hebben hun eigen lijsten/forums waarin zij de klanten raten cq elkaar waarschuwen.
Recensies zijn niet relevant, misstanden welHet meest eerlijke zou zijn dat jullie ook klanten reviews kunnen schrijven
En wat hebben die dames welnie uitgespookt, dingen volgens afspraak niet nagekomen, valse beloftes, extra's die al zijn betaald en niet nakomen, enz.wreed of agressief zijn, of de extra's afnemen maar niet betalen, vernederende
Is dit forum hiervoor niet bedoeld ?Recensies zijn niet relevant
Ja en jullie kunnen dat makkelijk hier melden bij de recensiesEn wat hebben die dames welnie uitgespookt, dingen volgens afspraak niet nagekomen, valse beloftes, extra's die al zijn betaald en niet nakomen, enz.
Mannen maken ook nare dingen mee, als ik dat zo hier lees.
Zo hallo wakker worden: Recensies over klanten zijn niet relevant jonguh..Is dit forum hiervoor niet bedoeld ?