- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Onlangs bij rebelle in Lokeren langsgeweest voor een half uurtje , zeer slanke vrouw van ongeveer 50 jaar .
Probeert je zo goed mogelijk te verwennen, ik had een speciale kledij wens , die ze via app bevestigd had . Maar dat was ze blijkbaar vergeten . Je moet wel tegen wat rook kunnen . Ik denk dat het smog alarm zeker van kracht was in haar appartement.
Discreet? Ja en nee is boven een werkplaats en toen ik daar was waren er wat timmermannen aan de slag die je op de trap zien gaan , met een smile tot gevolg . Ze weten wat daar gebeurt .
Ze doet het wel graag had ik de indruk , maar doet het zeker uit noodzaak . Beetje tegenslag gehad in het leven vermoed ik
Probeert je zo goed mogelijk te verwennen, ik had een speciale kledij wens , die ze via app bevestigd had . Maar dat was ze blijkbaar vergeten . Je moet wel tegen wat rook kunnen . Ik denk dat het smog alarm zeker van kracht was in haar appartement.
Discreet? Ja en nee is boven een werkplaats en toen ik daar was waren er wat timmermannen aan de slag die je op de trap zien gaan , met een smile tot gevolg . Ze weten wat daar gebeurt .
Ze doet het wel graag had ik de indruk , maar doet het zeker uit noodzaak . Beetje tegenslag gehad in het leven vermoed ik