- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rebeka-100-real-photos.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Deze dame een bezoek gebracht omdat haar petite lichaampje mij bleef aantrekken .
Afspraak gaat vlot via whatsapp .
Bij aankomst zag ik het meisje van op de foto's , ze heeft een mooi lichaam.
Haar hygiëne vond ik zeer goed en verzorgt, ze zegt direct waar het op staat , alles met condoom en omdat ze met anaal adverteert had ik eens gepolst maar dat was niet mogelijk , niet met mijn soldaat , dat zag ze niet zitten. (extra 80 euro)
Ze was zeer vriendelijk en communicatie gaat vlot in het Engels.
Zoenen of tongzoenen was niet mogelijk , misschien wanneer je wat meerdere keren bij haar geweest bent en ze je wat beter kent is het misschien mogelijk.
Sex is ok, meegaand en ze pijpt lekker en ik mocht ze in alle standjes nemen .
Vlot het jasje gevuld.
Geen klok kijkster , totaal niet het gevoel dat ik buiten moest , ik heb zelf moeten aangegeven dat ik door moest gaan
Herhaling is mogelijk wegens haar petite gestalte en ik vond het een gezellig half uur met haar.
www.redlights.be
Afspraak gaat vlot via whatsapp .
Bij aankomst zag ik het meisje van op de foto's , ze heeft een mooi lichaam.
Haar hygiëne vond ik zeer goed en verzorgt, ze zegt direct waar het op staat , alles met condoom en omdat ze met anaal adverteert had ik eens gepolst maar dat was niet mogelijk , niet met mijn soldaat , dat zag ze niet zitten. (extra 80 euro)
Ze was zeer vriendelijk en communicatie gaat vlot in het Engels.
Zoenen of tongzoenen was niet mogelijk , misschien wanneer je wat meerdere keren bij haar geweest bent en ze je wat beter kent is het misschien mogelijk.
Sex is ok, meegaand en ze pijpt lekker en ik mocht ze in alle standjes nemen .
Vlot het jasje gevuld.
Geen klok kijkster , totaal niet het gevoel dat ik buiten moest , ik heb zelf moeten aangegeven dat ik door moest gaan
Herhaling is mogelijk wegens haar petite gestalte en ik vond het een gezellig half uur met haar.

Rebeka !!!100% Real Photos!!!!!!
Hey, my dears, I'm Rebeka, the young lady with green eyes. I am a young, beautiful and thin girl with small and nice breasts. I am a