- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Bij mijn vorige bezoek had ik Rebecka in de bar gemasseerd. Daarbij gezellig wat gekletst. En ze bleek een goed gevoel voor humor te hebben. Gisteren voor het eerst een kamer met haar gemaakt, gevolgd door een trio met Marianna. Ze geeft zeer goede service en ik vind haar lengte (1m76) zeer aantrekkelijk. Ze is waarschijnlijk de langste Oostblok dame waarmee ik ooit op de kamer ben geweest. Ook haar stevige jonge borsten cup B zijn heerlijk om mee te spelen. Ze was nog net 22, maar ze heeft genoeg ervaring om een man een topkamer te bezorgen. Haarkleur wisselt, was bruin, nu stijl zwart haar. Uiteraard goed herkenbaar aan haar lengte.
Haar pijpen komt het meest in de buurt van pijpkoningin Marianna, echt hemels. En er was wat tijd over voor een massage van haar, waar ze erg van geniet. Het was een erg leuke kamer, vandaar het vervolg in een trio. Ze is per direct aan mijn toppers in Venus toegevoegd.
Ik vond haar dansen wat minder omdat ze geen enkel oogcontact maakte, terwijl het dansen zelf wel leuk is. Ze heeft een goede klik met Marianna en maakte gisteren Marianna regelmatig aan het lachen, wat ook een pluspunt is.
Haar pijpen komt het meest in de buurt van pijpkoningin Marianna, echt hemels. En er was wat tijd over voor een massage van haar, waar ze erg van geniet. Het was een erg leuke kamer, vandaar het vervolg in een trio. Ze is per direct aan mijn toppers in Venus toegevoegd.
Ik vond haar dansen wat minder omdat ze geen enkel oogcontact maakte, terwijl het dansen zelf wel leuk is. Ze heeft een goede klik met Marianna en maakte gisteren Marianna regelmatig aan het lachen, wat ook een pluspunt is.