- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rebecca-nieuwe-hier-voor-deze-week-massages-en-sex.html#description-content
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Na het zien van deze mooie dame op RL en al haar mogelijkheden wou ik mij eens aan haar wagen.
Na te vragen of er meerdere orgasmes konden, gfe, tongkussen en knuffelen bevestigde ze - ja.
30min - 80€
Dit is toch voor mij althans de reden waarom ik ga.
Afspraak: ik was stipt op tijd op het bekende pand langs de frituur, parking was net bezet en hebben we met 2 aan ingang nog 5 minuten moeten wachten voor we binnen mochten…
Na betaald te hebben, deed ze zich nog niet uit, het knuffel gedeelte weerde ze al af, tongkussen mocht al niet, toen toch de kleren uit, effen gestreeld van dit goddelijk lichaam, bij kussen draaide ze ook haar hoofd. Ik had ervoor nog speciaal mijn tanden gewassen en een douche genomen.
Likken mocht ik dan weer wel effen, ze kronkelde heel sensueel en denk wel dat ze geil stond.
Pijpen erna alleen met cd. Waarna ze zich klaar legde in missionaris en ik me niet kon tegenhouden.
Na 10min was ik klaar en hoopte op de overige minuten met knuffelen of massage, maar toen kon ze ineens geen Engels meer spreken, en moest ik buiten, heb toch nog een douche mogen nemen, na aandringen,…
Een hele mooie meid, maar voor keer terug naar huis zonder gfe gevoel.
Volgende keren ruk ik me net voor een date nog af, zodat ik niet dadelijk klaarkom bij deze lekkere dames.
Eigenlijk te kort om een recensie te geven.
Maar doe het toch zodat ik het volgende keer kan nakijken.
wat is jullie gedacht hierover?
30min betalen maar na 10min klaarkomen is het gedaan of dient men dan de tijd te vullen?
Ik dacht dat dat alleen bij 'vluggertjes' zo was…
Ben nog maar beginneling.
Na te vragen of er meerdere orgasmes konden, gfe, tongkussen en knuffelen bevestigde ze - ja.
30min - 80€
Dit is toch voor mij althans de reden waarom ik ga.
Afspraak: ik was stipt op tijd op het bekende pand langs de frituur, parking was net bezet en hebben we met 2 aan ingang nog 5 minuten moeten wachten voor we binnen mochten…
Na betaald te hebben, deed ze zich nog niet uit, het knuffel gedeelte weerde ze al af, tongkussen mocht al niet, toen toch de kleren uit, effen gestreeld van dit goddelijk lichaam, bij kussen draaide ze ook haar hoofd. Ik had ervoor nog speciaal mijn tanden gewassen en een douche genomen.
Likken mocht ik dan weer wel effen, ze kronkelde heel sensueel en denk wel dat ze geil stond.
Pijpen erna alleen met cd. Waarna ze zich klaar legde in missionaris en ik me niet kon tegenhouden.
Na 10min was ik klaar en hoopte op de overige minuten met knuffelen of massage, maar toen kon ze ineens geen Engels meer spreken, en moest ik buiten, heb toch nog een douche mogen nemen, na aandringen,…
Een hele mooie meid, maar voor keer terug naar huis zonder gfe gevoel.
Volgende keren ruk ik me net voor een date nog af, zodat ik niet dadelijk klaarkom bij deze lekkere dames.
Eigenlijk te kort om een recensie te geven.
Maar doe het toch zodat ik het volgende keer kan nakijken.
wat is jullie gedacht hierover?
30min betalen maar na 10min klaarkomen is het gedaan of dient men dan de tijd te vullen?
Ik dacht dat dat alleen bij 'vluggertjes' zo was…
Ben nog maar beginneling.