Recensie Rebecca, Diepenbeek 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geert108

Newbie
3
20/05/22
5
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rebecca-nieuwe-hier-voor-deze-week-massages-en-sex.html#description-content
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na het zien van deze mooie dame op RL en al haar mogelijkheden wou ik mij eens aan haar wagen.
Na te vragen of er meerdere orgasmes konden, gfe, tongkussen en knuffelen bevestigde ze - ja.
30min - 80€
Dit is toch voor mij althans de reden waarom ik ga.
Afspraak: ik was stipt op tijd op het bekende pand langs de frituur, parking was net bezet en hebben we met 2 aan ingang nog 5 minuten moeten wachten voor we binnen mochten…
Na betaald te hebben, deed ze zich nog niet uit, het knuffel gedeelte weerde ze al af, tongkussen mocht al niet, toen toch de kleren uit, effen gestreeld van dit goddelijk lichaam, bij kussen draaide ze ook haar hoofd. Ik had ervoor nog speciaal mijn tanden gewassen en een douche genomen.
Likken mocht ik dan weer wel effen, ze kronkelde heel sensueel en denk wel dat ze geil stond.
Pijpen erna alleen met cd. Waarna ze zich klaar legde in missionaris en ik me niet kon tegenhouden.

Na 10min was ik klaar en hoopte op de overige minuten met knuffelen of massage, maar toen kon ze ineens geen Engels meer spreken, en moest ik buiten, heb toch nog een douche mogen nemen, na aandringen,…

Een hele mooie meid, maar voor keer terug naar huis zonder gfe gevoel.

Volgende keren ruk ik me net voor een date nog af, zodat ik niet dadelijk klaarkom bij deze lekkere dames.

Eigenlijk te kort om een recensie te geven.
Maar doe het toch zodat ik het volgende keer kan nakijken.

wat is jullie gedacht hierover?
30min betalen maar na 10min klaarkomen is het gedaan of dient men dan de tijd te vullen?
Ik dacht dat dat alleen bij 'vluggertjes' zo was…
Ben nog maar beginneling.

Als de dame wat moeite doet en niet alleen achter het geld zit, zal ze jou masseren of andere dingen doen.
Soms heb je gewoon de pech dat je een dame ontmoet die misschien een slechte dag had of gewoonweg een geldwolf is.

Het is wel verstandig dat als je toch graag langer wilt neuken een half uur of een uur op voorhand zelf even een ruk geeft.

Heb dit zelf paar maanden geleden mee gemaakt toen ik eens in Brustem bij een jong Roemeens dame van 27 was. Ook voor 30min, maar dan voor €150. Wees aub niet zo gek als mij om deze fout te maken. 😉

wat is jullie gedacht hierover?
30min betalen maar na 10min klaarkomen is het gedaan of dient men dan de tijd te vullen?
Ik dacht dat dat alleen bij 'vluggertjes' zo was…
Ben nog maar beginneling.
Komt wel eens voor dat er bij 30 min 1 x klaarkomen wordt gehanteerd.
Dan tijd vullen.. tja als er op dat moment geen klik is o.i.d. dan heeft dat tijd vullen ook geen nut.
Zoals @Joru349 zegt: geen zin, moeite, puur geld kan ook.
Taal kan hier ook deel uitmaken.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan