Peter Conrads
Stamgast
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ik dacht, tijd voor nieuw vlees.
Ik heb het geweten jongens, Hier meteen eind oordeel.
Hou je geld in je portomonnee. Blijf weg bij deze dame
Deze dame achter achter het raam heel enthousiast.
Echter op de kamer, ze zucht met alles wat ik vraag. Ze houdt niet van een praatje merkte ik al heel snel op.
ze kleedde zich niet eens uit. Super nonchalante houding
Negatief riedeltje kwam er langs, gevolgd door tussendoor een zucht: 'No i dont like, sit like this, I cant do like this.'
Al dit gepuf en gezucht werkte niet mee voor kleine JC. Voordeel van de twijfel gaf ik haar.
Zij heeft echt geen pijpskills, heel zacht. Kleine JC bleef niet overeind door alles wat er voorafgaand en tijdens gebeurde. Ik heb mij zelf maar klaar getrokken.
Ik kom nooit meer terug bij deze dame. Waarschuwing voor jullie. Vermijd deze dame.
Mooi snoetje heeft ze, lang zwart haar, beetje platvoeten (grote voeten voor een dame)
Ik heb het geweten jongens, Hier meteen eind oordeel.
Hou je geld in je portomonnee. Blijf weg bij deze dame
Deze dame achter achter het raam heel enthousiast.
Echter op de kamer, ze zucht met alles wat ik vraag. Ze houdt niet van een praatje merkte ik al heel snel op.
ze kleedde zich niet eens uit. Super nonchalante houding
Negatief riedeltje kwam er langs, gevolgd door tussendoor een zucht: 'No i dont like, sit like this, I cant do like this.'
Al dit gepuf en gezucht werkte niet mee voor kleine JC. Voordeel van de twijfel gaf ik haar.
Zij heeft echt geen pijpskills, heel zacht. Kleine JC bleef niet overeind door alles wat er voorafgaand en tijdens gebeurde. Ik heb mij zelf maar klaar getrokken.
Ik kom nooit meer terug bij deze dame. Waarschuwing voor jullie. Vermijd deze dame.
Mooi snoetje heeft ze, lang zwart haar, beetje platvoeten (grote voeten voor een dame)