• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Rare situatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 3742

Meubelstuk
3.145
09/10/21
4.418
20
Gisteren laat in de avond een afspraak proberen te maken met een mooie dame in mijn stad ik stuur haar een bericht of ze de dame van de foto is ze zei ja en stuurde me een video van haar mooie lichaam. Ik dacht is goed ik wil met je afspreken ze gaf me de straatnaam en ik fietste gelijk naar de straat toe. Eenmaal aangekomen vroeg ik naar haar huisnummer die gaf ze mij niet maar stuurde wel een foto van een boom dat ik daar moest zijn, dus ik zeg tegen haar dat het donker is ik zie zoveel bomen uiteindelijk heb ik die boom gevonden die op de foto stond ik vroeg en nu? Ze zei niks meer heb daar wel 10 minuten gewacht en zei tegen haar in de app dat ze nep was, nadat ik weg was zei ze waar ik was gebleven ik zei dat ik weg ben en dat ik geen zin had in spelletjes ze zei oke.

Geil dat ik was probeerde ik met een andere dame een afspraak te maken ze reageerde direct en weer kreeg ik dezelfde straatnaam ik dacht ik geef haar een kans misschien dat deze dvp wel serieus doet. Dus ik weer terug fietsen want ik was nog dicht in de buurt binnen 2 minuten was ik weer in diezelfde straat weer een bericht dit keer kreeg ik een foto van een bord met een straatnaam die verderop te vinden was ik erheen kom ik weer bij dezelfde boom terecht. Ik net als de vorige keer een bericht gestuurd of ze mij haar huisnummer wil geven maar weer geen gehoor na paar minuten wachten heb ik me omgedraaid en toen ik achter me keek zag ik een kale man naast een geparkeerd auto zenuwachtig staan te roken maar hij keek mij niet aan toen wist ik gelijk dat hij het was en dat die 2 dames niet bestonden en dat hij op deze manier mannen probeert te treffen. Ik wou hem confronteren maar heb het niet gedaan en ben naar huis gefietst. Maar wat bezielt zo'n vent om op deze manier een afspraak te regelen er zijn andere manieren of was het een soort van fantasie van hem wie zal het weten. Maar een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen maar ik dus wel heel dom van mij mede omdat ik geil was. Zo zie je maar weer dat je in rare situatie kunt belanden als hoerenloper en dat er rare figuren bestaan die zich als prostituees voordoen om aan hun trekken te komen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet je wel blij zijn dat je ze bent misgelopen. Er zijn toch wel wat rode vlaggen. Ze hebben reviews uit staan. Text bij Carolina is wel wat over de top. Kirsy gebruikt foto's van verschillende dames en iig een foto die niet van haarzelf is.
Ik zou ze overslaan.

Wat betreft de rokende man, zou het ook kunnen zijn dat hij gewoon, rustig buiten een sigaretje stond te roken en dan een vreemde man ziet aan komen fietsen die 10 minuten bij een boom gaat staan, dan weer wegfietst om na een paar minuten weer terug te komen fietsen om dan bij een verkeersbord te gaan staan. Als ik die rokende man was zou ik jou ook niet aangekeken hebben.
 
Misschien moet je wel blij zijn dat je ze bent misgelopen. Er zijn toch wel wat rode vlaggen. Ze hebben reviews uit staan. Text bij Carolina is wel wat over de top. Kirsy gebruikt foto's van verschillende dames en iig een foto die niet van haarzelf is.
Ik zou ze overslaan.

Wat betreft de rokende man, zou het ook kunnen zijn dat hij gewoon, rustig buiten een sigaretje stond te roken en dan een vreemde man ziet aan komen fietsen die 10 minuten bij een boom gaat staan, dan weer wegfietst om na een paar minuten weer terug te komen fietsen om dan bij een verkeersbord te gaan staan. Als ik die rokende man was zou ik jou ook niet aangekeken hebben.
Ik weet zeker dat hij het was. Waar waren de twee dvp's dan? ik heb zoiets nooit meegemaakt je krijgt altijd een huisnummer van de dvp's.
 
Ja, maar hoe weten die DVP's of niet eens bestaande DVP's dan dat het Rimon is die ze belt? @Rimon ik mag hopen dat je niet dezelfde naam in je Whatsapp hebt staan?
Andersom wel. Als die rokert ook hier op het forum zit weet hij nu wie @Rimon is. Als ik @Rimon was zou ik een nieuwe prepaid kaart kopen en mijn naam zowel op wathsapp als op dit forum veranderen.
 
De beschreven werkwijze wordt toch regelmatig gedaan en zou voor een ervaren wandelaar toch bekend moeten zijn. De potentiële klant wordt eerst beoordeeld en kan dan vervolgens, om wat voor reden dan ook, alsnog afgewezen worden.
 
Dit doet me denken aan ervaringen die ik vroeger op Hookers las over DVP's die je bij het contact naar een flatgebouw lieten komen (vaak in Delft), waarbij je het geld aan een zogenaamde chauffeur moest geven en dat je daarna het huisnummer kreeg (waarbij ze je soms een random of helemaal geen huisnummer gaven). Heb dit zelf 1x meegemaakt maar omdat ik me had ingelezen, wist ik gelukkig dat ik op het punt stond opgelicht te worden en heb ik niks meer van me laten horen. De ervaren wandelaar herkent dit soort situaties meestal wel.

Een 2e (prepaid) simkaart voor afspraken met DVPs kan heel handig zijn.
 
Wat betreft de rokende man, zou het ook kunnen zijn dat hij gewoon, rustig buiten een sigaretje stond te roken en dan een vreemde man ziet aan komen fietsen die 10 minuten bij een boom gaat staan, dan weer wegfietst om na een paar minuten weer terug te komen fietsen om dan bij een verkeersbord te gaan staan. Als ik die rokende man was zou ik jou ook niet aangekeken hebben.
Ja man, die zit nu op rokersforum.nl, "wat me nou is overkomen...".
 
Zoals boven ook een keer beschreven;
Ze kijken soms wat voor soort wandelaar er staat , je wordt beoordeeld!
En niet goedgekeurd is geen nummertje op beide vlakken..
 
Dit suggereert naar mijn mening sterk dat de communicatie via een tussenpersoon verloopt. De man aan de telefoon wil er zeker van zijn dat je echt bent en de dame de mogelijkheid geven om van een afstand te zien. Deze driewegcommunicatie irriteert me enorm, ik eindig vaak zo - als een gek in woonwijken. Kun je de link van deze dames posten? De dames met wie je contact hebt opgenomen, kunnen allebei huisgenoten zijn. Wat betreft alle andere gevallen, zoals oplichters in Delft, slechte communicatie, geld vooraf, dat heb ik ook opgemerkt. En tot nu toe slim genoeg om daar niet in te trappen.
Ik werd ooit zo gespeeld tot aan de derde verdieping van een appartementencomplex met twee belangrijke toegangspunten, waar ik twee keer wachtte tot het op afstand werd geopend..glimlachend naar voorbijgangers. En raad eens ? Toen ik eenmaal in de hal was, zei ze nog steeds het nummer niet en zei dat ik aan het einde moest komen. Als ik daar aankom, gaat er rechts van mij een deur open, ik probeer naar binnen te gaan en tot mijn schrik komt er een aardig, fatsoenlijk stel naar buiten. Als ik sorry zeg, ging de deur aan mijn linkerkant open terwijl de dame naar buiten gluurde. Gefrustreerd, beschaamd en glimlachend loop ik naar de andere deur. Gelukkig konden alle drie de partijen erom lachen. Ik haat deze onzin
 
Laatst bewerkt:
Misschien vertrouwden ze de fiets ook niet. Die zitten allemaal zwart te werken en behoeden zich voor mogelijke dienstdoenders.

Ik moest een keer met de auto precies op een bepaalde plaats gaan staan.
Hun kunnen dan kijken,of je safe lijkt.
Kom je in een auto met oranje striping zul je geen gehoor meer krijgen!
 
Maar simpel achter je laten en niet je energie in laten op naar de volgende dame, beter in het legale circuit waar je haar eerst kan zien en spreken.
 
Gisteren laat in de avond een afspraak proberen te maken met een mooie dame in mijn stad ik stuur haar een bericht of ze de dame van de foto is ze zei ja en stuurde me een video van haar mooie lichaam. Ik dacht is goed ik wil met je afspreken ze gaf me de straatnaam en ik fietste gelijk naar de straat toe. Eenmaal aangekomen vroeg ik naar haar huisnummer die gaf ze mij niet maar stuurde wel een foto van een boom dat ik daar moest zijn, dus ik zeg tegen haar dat het donker is ik zie zoveel bomen uiteindelijk heb ik die boom gevonden die op de foto stond ik vroeg en nu? Ze zei niks meer heb daar wel 10 minuten gewacht en zei tegen haar in de app dat ze nep was, nadat ik weg was zei ze waar ik was gebleven ik zei dat ik weg ben en dat ik geen zin had in spelletjes ze zei oke.

Geil dat ik was probeerde ik met een andere dame een afspraak te maken ze reageerde direct en weer kreeg ik dezelfde straatnaam ik dacht ik geef haar een kans misschien dat deze dvp wel serieus doet. Dus ik weer terug fietsen want ik was nog dicht in de buurt binnen 2 minuten was ik weer in diezelfde straat weer een bericht dit keer kreeg ik een foto van een bord met een straatnaam die verderop te vinden was ik erheen kom ik weer bij dezelfde boom terecht. Ik net als de vorige keer een bericht gestuurd of ze mij haar huisnummer wil geven maar weer geen gehoor na paar minuten wachten heb ik me omgedraaid en toen ik achter me keek zag ik een kale man naast een geparkeerd auto zenuwachtig staan te roken maar hij keek mij niet aan toen wist ik gelijk dat hij het was en dat die 2 dames niet bestonden en dat hij op deze manier mannen probeert te treffen. Ik wou hem confronteren maar heb het niet gedaan en ben naar huis gefietst. Maar wat bezielt zo'n vent om op deze manier een afspraak te regelen er zijn andere manieren of was het een soort van fantasie van hem wie zal het weten. Maar een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen maar ik dus wel heel dom van mij mede omdat ik geil was. Zo zie je maar weer dat je in rare situatie kunt belanden als hoerenloper en dat er rare figuren bestaan die zich als prostituees voordoen om aan hun trekken te komen.

Ik heb t bericht ff bewaard voor n dame ......

Die pist 100% in broek van dit bericht.

En vooral dat JOU dat moet gebeuren.


🤣🤣🤣
 
Behalve "afgekeurd worden", kan het natuurlijk ook zijn dat er een booker was die iedereen laat opdraven. Als jij aankomt en de dame is nog bezig, dan wordt er niet meer gereageerd of pas wanneer de vorige klant weg is.
 
Behalve "afgekeurd worden", kan het natuurlijk ook zijn dat er een booker was die iedereen laat opdraven. Als jij aankomt en de dame is nog bezig, dan wordt er niet meer gereageerd of pas wanneer de vorige klant weg is.

Kom op zeg !!!

Je gaat toch niet als volwassen kerel met je fiets bij een boom staan??

Dan is 't toch meteen over en uit .


🙃🙂
 
Misschien zag ze die tas aan je stuur met "Hallo jumbo!" erop?

Sommige maken er inderdaad een hele speurtocht van.
Z'n instructiefilmpje van het laatste stukje kan soms wel handig zijn.
 
Ik weet zeker dat hij het was. Waar waren de twee dvp's dan? ik heb zoiets nooit meegemaakt je krijgt altijd een huisnummer van de dvp's.
Precies! Als je niet het huisnummer krijgt... maar wel een boom (?!)... is het bij dus wel meteen 'de boom in jjj'!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan