veli
Vaste klant
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/raquel-super-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Raquel super
Welcome to my profile. I am raquel very beautiful... and 100% real photos Super cool and nymphomaniac girl, with very soft and delicate
www.redlights.be
Gisteren nacht was de nood enorm hoog na een avondje stappen dus ik keek of er wat in de buurt te vinden was. Niet van mijn gewoonte om dronken naar een dvp te gaan, maar het zat hoog en ik had echt een ontlading nodig.
Raquel vernieuwde net haar advertentie toen ik redlights opende en voldeed volledig aan de weinige eisen die mijn dronken kop stelde: dichtbij en bloedmooi.
Berichtje gestuurd en snel antwoord gekregen: 1x come 30m €80 - 2x come 60m €140. Normaal knap ik er op af dat er een limiet wordt gesteld aan hoe vaak je mag klaarkomen… maar ik wist dat na 1x de pijp uit zou zijn dus ik ging ervoor.
Twintig minuten later stond ik voor de deur van een pand dichtbij het kruispunt naar Genk/Hasselt. De deur ging open en onthulde een moordgriet: dit is absoluut de dame van de foto's. Knappe snoet, killerbody, helemaal in lijn met haar advertentie.
Haar gevolgd naar de slaapkamer, kleren uit, financiële verplichtingen geregeld en dan eerst nog een douche genomen. Allemaal zeer proper, geen vuil kot.
Eens terug in de kamer nam ik plaats op het bed waar ze me op oorlogssterkte begon te pijpen. Dit is zc, maar wel met weinig variatie. Na een vijftal minuutjes een rood rubbertje erover en een viertal klassieke posities gedaan. Tussendoor ook geproefd van haar sterretje en natte poes met heerlijke clit. Vingeren was helemaal geen probleem.
Uiteindelijk afgemaakt in missio met die prachtige borsten (die overigens niet knetterhard aanvoelen) in mijn handen en hop, terug naar de douche. Daar ik kruidig gegeten en gedronken had, heb ik zelf geen aanstalten gemaakt om te zoenen. 35 minuten later stapte ik terug naar buiten.
Ik kan eigenlijk geen echt oordeel vellen daar ik denk dat het er allemaal veel passioneler aan toe was gegaan als ik mezelf had gepresenteerd zoals ik dat gewoonlijk doe, dus neem de huidige beoordeling met een korrel zout, maar voor seks met een bloedmooie vrouw waarbij je lekker mag doorstoten, likken en vingeren zonder gemor, kan je in ieder geval bij haar terecht.
Dit zou zo maar eens dezelfde Raquel kunnen zijn:
Recensie - Raquel, Gent
Mijn eerste recensie, maar niet mijn eerste bezoek aan een dvp. Toen ik Raquel haar profiel zag, dacht ik eigenlijk dat de realiteit zou tegenvallen. Het zou niet de eerste keer zijn. Bovendien staat er niets van mogelijkheden aangeduid op haar profiel. Zodra de deur openging werd mij het...
www.girlsreview.nl