Recensie Raquel, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pewpew

Vaste klant
Forumpionier
133
17/07/21
50
11
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Afrikaans
Link naar advertentie
https://www.2dehands.be/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m2113614918-ontspannen-anti-stress-en-sport
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje terug bij deze dame geweest. Afspreken ging overt algemeen vrij vlot. Parkeren kan makkelijk op straat.

Massage zelf was 'ok' totaal niets speciaal, het is een beetje teasend maar niet enorm teasend. Opt einde draai je je om en begint ze je af te trekken wat ook ok was meer weer niets speciaal. Ze is ook niet naakt en mag ze niet aanraken, wat wel het beter had gemaakt maar ja.

Ik zou zelf niet meer gaan, er zijn andere adresjes is de buurt waar je voor hetzelfde geld iets meer krijgt.

Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele dagen geleden ook bij deze dame geweest. De massage van 50min. was niet wauw, meer wat gewrijf maar voelde wel lekker aan. Ze focust ook wat lichtjes op de binnenkant billen ter hoogte van de balzak wat best aangenaam is.
Omdraaien en dan wat Olie op de lul voor een handjob, na het te hebben gevraagd gingen haar borsten bloot en mocht ik deze aanraken en kussen. Verder geen handelingen bij haar.
Conclusie: lekker gewrijf over het lichaam met stimulans van de bilnaad en balzak. Aftrekken kan iedereen ook zij dus.
Herhalings niveau niet groot echter voor de prijs doenbaar

Ik kreeg op voorhand een heel bericht met wat allemaal niet kon en mocht. En daarbij was duidelijk geen naakt en niet aanraken. Ofwel is ze veranderd ofwel heb jij veel geluk gehad.
Maar het is je gegund.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan