• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Ranya/Aisha, Groningen (vh Utrecht) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pitto

Newbie
2
11/06/24
4
1
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6849193-aisha
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Goede middag allemaal

Dit is mijn eerste recensie. Ik wil iedereen waarschuwen over deze twee Roemeense dame. Puur oplichting en de prijzen zijn heel hoog. Ik heb half uur met anaal bij Aisha voor 150€ afgesproken. Bij de ontmoeting ineens is 200 geworden. Zij of ze ontvangen in een studenten kamer waar een van hun doet het werk en de andere wacht in de wc. Alles is heel plichtmatig en de geuren zijn niet te omschrijven. En de intieme deel. Nog nooit zo schlecht bezoek meegemaakt. Zij doet geen seks in bed omdat later gaat ie daar slapen. Een positie dat is gewoon staande neuken. Kan niet eens penetreren want zij houd je penis in de hand als of je "er in bent". Heren, verspil jullie tijd en geld niet
 
Laatst bewerkt:
Het bovenstaande kan ik alleen maar onderschrijven. BLIJF HIER WEG !
Ben nog nooit zo opgelicht geworden.

Voor de eeste keer in mijn wandelcarriere eiste ik GELD TERUG. Pas na heel wat geschreeuw op de studentenkamer kreeg ik de helft terug.

Deze Roemeense kut heeft 3 accounts:
- Aisha, haar eigen ( 6849193 )
- Raysa ( 4417541 ), tweede vrouw op de kamer
- Aziran ( 6531668 )
 
Laatst bewerkt:
Nu begrijp ik ook waarom deze dame haar reviews uit heeft staan. Het is toch zo triest dat deze dames als nomaden rondtrekken en alleen maar op geld uit zijn zonder kwaliteit te leveren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan