WHEM Rania, kinky Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 19877

Meubelstuk
Forumpionier
1.637
01/07/21
2.204
3
Dame heeft een paar keer geadverteerd maar geen recensies. Whatsapp contact gehad maar vage korte antwoorden en ze is opeens niet beschikbaar terwijl ze letterlijk net adverteert. Ook gezien er Marokkaans staat en de foto's te mooi zijn lijkt dit me oplichting?

 
ik heb de advertentie niet eerder gezien. Ben wel benieuwd waar dat vandaan komt, dat Marrokaans in combinatie met mooie foto's op oplichting duiden.

en... als je 100 euro voor een half uur te veel vindt dan is dit sowieso niet jouw type dame denk ik zo?
 
ik heb de advertentie niet eerder gezien. Ben wel benieuwd waar dat vandaan komt, dat Marrokaans in combinatie met mooie foto's op oplichting duiden.

en... als je 100 euro voor een half uur te veel vindt dan is dit sowieso niet jouw type dame denk ik zo?

Omdat het wel bekend is dat dames Marokkaans/Arabisch schrijven om zo mensen te trekken?
En dat foto's die vaak te mooi zijn ook vaak te mooi zijn gebleken komt ook vaak genoeg voor. Oftewel afpersing oftewel niet de dame op de foto's of foto's van 20 jaar geleden. Is voor mij net zo oplichting.
 
ok, maar dan zou ik als afperser juist niet adverteren met Marokkaans... of werkt dat zo niet? Misschien zijn wandelaars die op zoek zijn naar Marokkaanse meisjes makkelijk doelwit?

anyway, ik vind het mooie verschijning. Ik val helaas ook niet in de doelgroep die zo 250e neerlegt voor een uurtje.
 
Het is een moeilijke optelsom.

Ik heb een groot zwak voor Marokkaanse dames, die kunnen erg mooi zijn, maar die zijn ook vaak verbonden aan Marokkaanse jongens en daar is procentueel weer vaak sprake van oplichting.

Best moeilijk dat: Je kunt toch moeilijk van Marokkaanse dames vragen dat ze zich verre houden van Marokkaanse jongens?

Maar het beste zou toch zijn een Marokkaanse dvp met een niet-Marokkaanse boeker. Als ze zelf de boeking doet zou dat natuurlijk helemaal ideaal zijn. Direct met haar onderhandelen is prima, duikt er een gassie tussen dan is dat weer he-le-maal niet aantrekkelijk om mee te onderhandelen.

Dit klinkt allemaal vrij cru, maar ik heb ook best wat Marokkaanse vrienden, dus ik scheer niet iedereen over een kam, maar desalniettemin vind ik het % oplichting onder Marokkaanse mannen te hoog om vaak Marokkaanse dames te bezoeken.

Jawel, een dilemma.
 
This lady is active again. I visited her. She is a blessed woman: alhamdulillah. Very nice curves, intelligent, and can hold a conversation. My mistake was only taking 30 minutes.
She is a student, 25 years old, doing this job to continue her studies. In my experience she is a rare find. She is my first moroccan girl experience, however.

There are a few cons to be aware of, however. 1. she does not like it rough; you need to be gentle. I was even directed not to fully take it out, only soft strokes. 2. she uses wipes to clean you, i did not like that and it killed my mood for a bit.

That being said, this is the first time I'm considering a second visit.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.780
Berichten
811.079
Leden
33.728
Nieuwste lid
Sam121
Terug
Bovenaan Onderaan