Vandaag een bezoekje gebracht bij Rania. Op de site staan best mooie fotos en specialiteit is squirten. Helaas voor mij geen leuke bezoekje.
Rania doet geen GFE meer en is gelijk op het handelen. Je geeft aan wat je wilt en zij zal het doen. Ik vind itiem zijn echt heel fijn, maar daar is zij terughoudend in. De foto's van de site zijn ook echt niet meer van nu. Ze is nu een stukje oudere en heeft een klein buikje.
Omdat het vrij druk was, moest ik wachten zodat ze klaar was met de vorige klant. Daarna werd ik opgehaald door haar. En gingen we naar de kamer.
In de kamer begon ze gelijk de bed op te maken en klaar liggen voor mij. Na het uitkleden, vroeg ze me penis te wassen met zeep bij het wasbakje. De douche in de kamer had kuren waardoor ik niet kon wassen in de douch. Daarna gelijk op bed beland met haar waarbij ze gelijk begon te trekken zodat ik hard kon zijn voor de condoom. Hierin mocht ik haar aanraken maar niet aan haar borsten zitten. Ze is daar te gevoelig voor. Ze begon me te pijpen met de condoom en maakte af en toe diepe halen. Zodra ik mij hand op haar hoofd legde om de tempo te bepalen, stopte ze en gaf aan dat niet fijn te vinden. Dat respecteer ik en hield me handen aan me zij.
Na een min of 5 kwam ze op me zitten rijden. Ze keek me niet aan en maakte soms kleine kreuntjes. Ik weet niet meer hoe lang het duurte maar ze vroeg me van positie te wisselen. We deden heel kort missionaris en volgende daarna een handjob. Ze vroeg om doggy te doen, waarmee ik in stemde. Moment dat zij zich omdraaide, rook ik een geur dat niet goed rook.
Vanaf dat moment was ik niet meer stijf. Dat merkte ze en begon me weer snel stijf te maken. Ze deed nog haar best om het stijf te krijgen, maar helaas zat er geen gevoel meer in. Omdat er geen klik was en ook geen gevoel meer. Stopte ik ermee en zei dat ik me weer zal aankleden. Ze vond het jammer, maar begreep het.
Eenmaal buiten de kamer kwam ik erachter dat ik maar 30min bezig was geweest. Beetje zonde van het geld en tijd. Voor mij zit er geen herhaling in met haar.