Recensie Rani, Lynn Somers, Geel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

margera

Wandelaar
67
05/08/22
32
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rani-40-j.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Rani, wat kan ik er over zeggen, buiten dat ze een top aanwinst is bij Lynn!

Ik had haar al een tijdje op mijn radar staan maar omdat ze maar heel beperkt ontvangt was een afspraak er nog niet van gekomen tot een week of 2 geleden.
In haar advertentie staan steeds de dagen dat ze aanwezig is de volgende weken en daar zat een dag bij dat ik vrij was.
De dag voordien Lynn al gebeld en de afspraak vastgelegd, die kans wou ik niet laten schieten.

De dag zelf fris gedoucht naar Geel vertrokken, toch een beetje spannend want zou ze er echt uitzien zoals ik in mijn fantasie voorgesteld had, het is en blijft toch een blind date. Toen éénmaal de deur open ging en Rani binnenkwam was ik stomverbaasd, wat een mooie knappe grote vrouw kwam daar binnen, beetje het type van de buurvrouw waarover je fantaseerd en ze was nog eens super tof in de omgang ook.
De date verliep zalig, eerst leuke babbel, daarna samen de douche in en daarna het bed op waarna het feest kon beginnen.

Rani laat er geen gras over groeien, eerst lekker nat tongzoenen waarna ze stilletjes naar beneden afdaalde.
Eerst werden mijn tepels onderhande genomen en daarna mijn pik.
Jongens wat pijpt die meid lekker, afwisseld snel, diep, sloppy, mijn ballen pakte ze er gelijk ook bij.
Tussendoor weer effe omhoog om te tongen en daarna weer meten verder pijpen. Dat deed zo een keer of 4, heerlijk.
Daarna was het aan mij om haar lichaam wat beter te leren kennen, eerst haar mooie borsten daarna haar gladde kutje, dat lekker fris smaakte.
Na al dat orale werk was het tijd om te neuken, ze kwam op me zitten en begon me afwisselend snel en traag te berijden ondertussen kon ik met haar clitje en borsten spelen.
Daarna stelde ze doggy voor, prima voor mij. Ik had een mooi zicht op haar billen en kon zo haar andere gaatje teasen totdat ik het niet meer kon houden en heerlijk in haar klaarkwam.

Hopelijk kunnen we onze agenda's heel snel nog eens laten matchen want zo'n heerlijke vrouw kom je niet snel tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan