Recensie Ramona, Arnhem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Investigabiles

Stamgast
Forumpionier
348
22/07/21
394
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1717961-ramona
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik schrijf mijn recensies op basis van persoonlijke ervaring, beleving en zo eerlijk mogelijk. Soms is het voldoende, goed of perfect.

Na het zien van de foto's van Ramona (noemt zichzelf ook Ramo) een afspraak gemaakt. Contact via de app prima en vlot.
Ze ontvangt samen met Amy (adv stond een tijdje uit en gehoor en vandaar bij Ramona beland). Op het punt van vertrekken kreeg ik alsnog een berichtje van Amy. Eerlijk gezegd, had ik naar mijn gevoel moeten luisteren en mijn afspraak moeten afzeggen en alsnog voor Amy moeten kiezen (ruim 1,5 uur van te voren).

Bij binnenkomst met een lach begroet door Ramona en even een sigaretje samen gerookt. Qua uiterlijk prima, maar niet helemaal mijn type.

Financiele details afgerond en naar de slaapkamer. Op verzoek een zwart setje aangetrokken. Lichaam zeer slank en meer petite. Qua seks en pijpen was het prima tot goed, 2 rondes voldaan in diverse standjes, maar voor mijn gevoel miste ik dat beetje extra wat ik wel met haar vriendin had. Ik had niet het gevoel dat ik met een vriendinnetje aan het vrijen was en het was vooral zakelijk. Wel vroeg ze steeds of alles oké was.

Persoonlijk zoek ik net dat "beetje extra", een beetje ouwehoeren, humor en niet te zakelijk. Aan het einde nog even samen een sigaret gerookt en letterlijk na 60min werd mij verzocht het huisje te verlaten (tijdens de sex keek ze ook op haar telefoon), anders moet ik de volgende keer maar een trio boeken, zei ze. Al met al 4 sterren, omdat de sex goed was en qua inzet niks te klagen had.

Extra punten:
Bereikbaarheid: 4/5
Foto's: 5/5
Nakomen aangegeven opties: 5/5
Karakter: 3/5
GFE: 3/5
Herhalingsgevaar: 0

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan