- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag maar eens de gok genomen binnengestapt bij de Moldavische Raluca op nummer 8 aangezien de "vaste" keuzes bezet waren.
Achter het raam heeft ze een beetje een schoolgirl-look met haar bril.
Na even de plichten uitgevoerd te hebben, op bed beland waar zij het wasje bij mij uitvoerde en teasend het condoom aanbracht.
Daarna een heerlijke pijpbeurt, waarbij ze regelmatig lekker diep ging. Daarna even zij on top, en afgemaakt in doggy-style met uitzicht op haar heerlijke kontje.
Ze gaf aan nog ca. 1 maandje in Eindhoven te zijn en daarna terug te gaan naar Moldavië. Het plan is dat ze daarna weer terugkomt, maar 100% zeker is dat niet.
Tot die tijd ziet ze mij zeker nog eens terug!
Achter het raam heeft ze een beetje een schoolgirl-look met haar bril.
Na even de plichten uitgevoerd te hebben, op bed beland waar zij het wasje bij mij uitvoerde en teasend het condoom aanbracht.
Daarna een heerlijke pijpbeurt, waarbij ze regelmatig lekker diep ging. Daarna even zij on top, en afgemaakt in doggy-style met uitzicht op haar heerlijke kontje.
Ze gaf aan nog ca. 1 maandje in Eindhoven te zijn en daarna terug te gaan naar Moldavië. Het plan is dat ze daarna weer terugkomt, maar 100% zeker is dat niet.
Tot die tijd ziet ze mij zeker nog eens terug!