Recensie Rafaella Andrade, Leuven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LuckyShot

Wandelaar
28
05/08/22
30
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17x6
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/available-to-please-you-4.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kwaliteitsvolle TS zijn in Leuven zeer schaars. Dus als er een (schijnbaar… fake blijft een issue) pareltje landt, dan probeer ik te gaan.

Het maken van afspraken verliep vlot. Echt diepgaande gesprekken hadden we niet, maar daarvoor hadden we niet afgesproken.

Bij binnenkomst viel op: zeer lekker lijf (mooie borsten in verhouding met lijf), prachtige kont, tanlines, verzorgd voorkomen en zeer geile lingerie. Dit alles verpakt in een pakket van 160-165cm.

Vergis je niet… de lengte heeft geen seconde afbreuk gedaan aan de kwaliteit of dominantie van haar handelingen (ik had een afspraak gemaakt om enkel passief te zijn).

Van aan het bed, waarbij ik vlot mocht verkennen wat de lingerie deed vermoeden, ging het snel op het bed en bracht zijn in uitvoering wat ik vroeg: passief.
Terwijl ik haar mocht pijpen (waarbij ze de limieten van mijn keel opzocht door zich op mij te drukken) heeft zijn mijn gaatje klaargerimd. Echt zuigen, lekken, tong binnen duwen en vingeren. Ik moet zeggen: de eerste keer dat ik zo wel gerimd en dat voelde zalig. De dwong me hiermee op haar gezicht, duwde mij dubbel en liet merken dat ze zelf geil werd van de dominantie.

Daarna heeft zij rustig opgebouwd tot wanneer haar pielemuis helemaal naar binnen geduwd kon worden (haar pielemuis is niet gigantisch, maar ook niet klein. Juist beschreven en goed formaat). Vervolgens liet ze me in missionaris, doggy en reverse cowboy voelen wat het betekent om passief te zijn. Ook wanneer het belletje op haar gsm ging stopte ze niet met stoten (ze was op dat moment aan het pompen terwijl ik op m'n buik met poep omhoog genoot).

Uiteindelijk is ze niet klaargekomen, maar heeft ze me afgetrokken en laten klaarkomen op haar buik, pielemuis en handen.

Na iets langer dan een uurtje stond ik buiten. Nota bene na me voor en na gewassen te hebben. Voor mij een hele goede ervaring. Als ze terug is, ga ik ook terug.
 
Mijn 1ste post/recencie op dit forum.
Na hier wat gelezen en gevolgd te hebben beslist om Rafaella eens te bezoeken. Vlot afgesproken via whatsapp. Gevraagd voor zowel actief als passief wat geen probleem was.
Daar aangekomen werd deur geopend door mooie verschijning in knalgele lingerie, zeer vrouwelijke looks, prachtig lichaam. Ze is aan de kleine kant laar alles mooi in verhouding. Had thuis al gedoucht maar kan volgens haar daar ook ter plaatse, in kamer nochthans enkel lavabo aanwezig. Financien afgehandeld, me ontkleed en ze begon me gelijk te kussen, doet ze geweldig btw. Al snel ging ze op haar knieën en begon ze me langzaam te pzc. Ze ging dan op haar rug liggen op bed, hoofd afhangend aan zijkant en vroeg me om vanuit stand haar keel te neuken, ze kan wel wat hebben 😉. Daarna ik mee op bed en heb ik haar langdurig gepijpt, ook deepthroat wat ze wel kon appreciëren. Occasioneel kokhalzen langs mijn kant moest ze er maar bijnemen. Ze maakte aanstalten om mij te neuken, hield zeker rekening om op mijn vraag voorzichtig te beginnen, ze deed op eigen initiatief condoom om. Zwoel tongzoenen terwijl ze zachtjes naar binnen ging, eens ze zag dat ik het wel kon verdragen begon ze harder en in hoog tempo door te stoten, dat kon ze toch geruime tijd volhouden, conditioneel is ze zeker in orde, beter dan ik want moest uiteindelijk toch vragen om het wat rustiger aan te doen. Haar terug beginnen kussen en pijpen waarna ze na wat rukwerk, terwijl ik haar sterretje likte, is klaargekomen over mij, alleen jammer dat het geen grote lading was.
Na wat nagenieten let knuffelen en kussen nog wat 69 waarbij ze toch nog redelijk hard bleef na gekomen te zijn, dit maakte me zo geil dat ik het niet meer kon inhouden. Het plan om haar ook te neuken is er dus niet meer van gekomen, er was al 45' gepasseerd en voor mij restte er helaas niet genoeg tijd voor een 2de orgasme, ik ben dan ook jammer genoeg geen 20jr meer.
Herhalingsgevaar zeer hoog, nog tot volgende week in Grobbendonk waar ze waarschijnlijk eind oktober en november terug zal vertoeven.

PS: Ik rij niet graag naar Antwerpen, dus als er nog tips zijn voor shemales met goede service bij voorkeur in de Kempen dan hoor ik het graag 😉.
 
Terug
Bovenaan Onderaan