Jostheboss
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Gisteren was het lekkerste schatje van Gent er niet. (Vanessa ).
Maar er lonkte een zwartharige poes naar me in raam 4.
Ik vond haar best leuk en vooral haar tieten vond ik super geil.
Een iets rondere kont.
Naar binnen waar ze me lekker kuste en knuffelde. Ik gaf aan dat ik het echt jammer vond dat Vanessa er niet was. Hierop gaf ze aan dat ze me zeer goed zou verwennen. Ik gaf haar het geld en ze verdween even.
Ze kwam terug toen ik al op bed lag. Zeer mooi lichaam. Vetrolletjes waar ik van hou. Echt lekker tieten en ze vroeg er goed aan te zuigen. We knuffelden en kuste me. Ze twijfelde te tongzoenen. Misschien wanneer ik meer kom.
Dan ging ze zitten deed haar benen wijd open. Ze begon over haar mossel te wrijven. I want a good licking !
Ik befte ze zeker 10 minuten. Ze wou echt klaar komen.
Ik heb ze dan lekker lang in missionaris geneukt.
Echt een geil wijfje. Ze knuffelde me stevig. Ze stelde voor haar WhatsApp te geven. Maar daar ben ik voorzichtig mee. Het blijft een hoer.
Maar er lonkte een zwartharige poes naar me in raam 4.
Ik vond haar best leuk en vooral haar tieten vond ik super geil.
Een iets rondere kont.
Naar binnen waar ze me lekker kuste en knuffelde. Ik gaf aan dat ik het echt jammer vond dat Vanessa er niet was. Hierop gaf ze aan dat ze me zeer goed zou verwennen. Ik gaf haar het geld en ze verdween even.
Ze kwam terug toen ik al op bed lag. Zeer mooi lichaam. Vetrolletjes waar ik van hou. Echt lekker tieten en ze vroeg er goed aan te zuigen. We knuffelden en kuste me. Ze twijfelde te tongzoenen. Misschien wanneer ik meer kom.
Dan ging ze zitten deed haar benen wijd open. Ze begon over haar mossel te wrijven. I want a good licking !
Ik befte ze zeker 10 minuten. Ze wou echt klaar komen.
Ik heb ze dan lekker lang in missionaris geneukt.
Echt een geil wijfje. Ze knuffelde me stevig. Ze stelde voor haar WhatsApp te geven. Maar daar ben ik voorzichtig mee. Het blijft een hoer.