Ik kan helaas niet echt een forum vinden over Katja, maar gezien ik vandaag mijn 1e post ooit op het forum het gedaan. Dacht doe dan gelijk maar een review over de slechtste ervaring ever voor mij...
Ben een ervaren wandelaar en weet dat er goede en mindere momenten zijn, maar deze "Meesteres Katja" sloeg echt alles.
Na contact zou ik een bdsm sessie met strapon play bij haar doen samen met haar zus.. Zo werd het gepromoot op haar twitter (des tijds nog ;-) ).
Aangekomen kwam ik aan bij een flat gebouw en werd begroet door enkele kleine katjes. Wat bleek ze waren van het appartement. Binnengekomen liep er een volledig nest door en stonk het enorm. Ik werd in de woonkamer gezet en moest maar even wachten want ze waren nog niet klaar. De sessie begon uiteindelijk niet alleen veel later, maar de zin werd steeds minder en minder. Wat gekibbel naar elkaar over waar wat lag. Haar zus was duidelijk minder ervaren en dat had ik prima gevonden als de meesteres zelf er iets meer beleving in gegooid had. Het was vies, er was 0, nee -3 beleving en voor mij was duidelijk deze dame is écht alleen op je geld uit.