Voormalig lid 6302
Wandelaar
Iemand ervaring met haar ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, vorig jaar rond de zomer heb ik haar ontvangen. Zeer mooie en verzorgde dame met een knap koppie en heerlijk lichaam. Wilde helaas niet zoenen terwijl ik dat we had gevraagd bij het maken van de afspraak, en werkt erg snel toe naar je orgasme waarna het feest ook gelijk voorbij is. Als je dat weet kun je er rekening mee houden...Nog iemand anders die deze dame heeft ontvangen thuis?
Oke, dank je. Dan ga ik er voor zorgen dat ik haar eerst een orgasme kan bezorgen en dat ze dat pas daarna bij mij gaat doenJa, vorig jaar rond de zomer heb ik haar ontvangen. Zeer mooie en verzorgde dame met een knap koppie en heerlijk lichaam. Wilde helaas niet zoenen terwijl ik dat we had gevraagd bij het maken van de afspraak, en werkt erg snel toe naar je orgasme waarna het feest ook gelijk voorbij is. Als je dat weet kun je er rekening mee houden...
Maar ik heb geen spijt dat ik haar heb ontvangen want het is echt een heerlijke dame om een keer mee te stoeien.
Goed zo, veel plezier met haar! Ze is een lekkere dame dus dat zal wel lukken.Oke, dank je. Dan ga ik er voor zorgen dat ik haar eerst een orgasme kan bezorgen en dat ze dat pas daarna bij mij gaat doen
Weet je zeker dat je het over de juiste dame hebt? Van een leuk gesprek is nauwelijks sprake want zo snel mogelijk naar de slaapkamer, en na de daad (klaarkomen) gaat ze zelf snel douchen en is weg.Geil wijf zeg niet normaal lekker lijf en lekker koppie houd van een gesprek zeker niet het idee dat ze haast heeft. Na de sex nog samen gedoucht.
Misschien heeft ze wat dagen vrij?Heb haar gisteren in de ochtend een app gestuurd , maar helaas geen respons. Geen interesse dan , waarschijnlijk.
Misschien heeft ze het in de hoeveelheid berichten gemist. Probeer je het nog een keer.Kreeg alleen een automatisch bericht : Woensdag vanaf 17.00 uur beschikbaar en geen cardates of privé-ontvangst. Maar dat had ik al begrepen uit haar advertentie , hihi.