- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gfe-in-zaventem.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Fantastiche dame van (38jaar is niet gelogen) die ontvangt te Zaventem, zeer makkelijk in communicatie en te bereiken. Ontvangt in een net appartement (super proper) waar je de mogelijkheid hebt tot douchen en je te drinken krijgt. Je voelt je 100 procent welkom. Zoenen is wel met ht tipje van de tong maar eens je bezig bent word ze daarin wel wat heviger. Haar lichaamshygiene is uitmuntend en ze heeft een zeer mooi naturel lichaam, zeker als je haar leeftijd in acht neemt. Pijpen is goed en met veel variatie, de balletjes worden mee gesoigneerd. Ze houd er van dat je haar likt en gebruikt tijdens de daad ook een vibrator als extra bij haar (indien je dit ziet zitten) Bij mij deed ze dit en toen ze we vervolgens in 69 belanden kwam ze na 10minuutjes klaar met een vrouwelijke ejaculatie tot gevolg. Indien je dit nog nooit hebt meegemaakt is het mss wel wat schrikken. Het is namelijk redelijk veel . Vervolgens nog lekker ff doggy genomen om zelf ook wat te spuiten . Want daarvoor kwamen we tenslotte. Kortom een mooie dame waarvan ik verschiet dat ze nog geen recensies had. Ik bezoek ze zeker maandelijks vanaf nu.