Voormalig lid 18242
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Nog vergeten iets te schrijven over ik meen de venuzuolaanse dame die zich Rachel noemt. Ziet er mooi uit met fraaie lingerie heeft een verleidelijke glimlach en ja daar ben ik na een bezoek elders toch voor gevallen. Werkelijk geen spijt van gehad. Lekkere tieten, lekkere kont en lekkere kut die ook zonder enige terughoudendheid bewonderd mag worden.
Ze heeft in no-time door wat je leuk vindt en ze speelt het spel met verve. Heb echt eens zin te kijken wat allemaal mogelijk is. Ze praat wel lekker geil en vies maar of dat dan ook in de praktijk gebracht wordt is natuurlijk maar de vraag. In onze sessie daar niet aan toegekomen maar ze doet heel leuk mee maar of zaken als een beetje plasseks, lang en uitgebreid neuken en anaal etc allemaal mogelijk zijn is iets om de volgende keer te onderzoeken.
Hoe dan me meer dan gemiddeld vermaakt. Wordt vervolgd
Ze heeft in no-time door wat je leuk vindt en ze speelt het spel met verve. Heb echt eens zin te kijken wat allemaal mogelijk is. Ze praat wel lekker geil en vies maar of dat dan ook in de praktijk gebracht wordt is natuurlijk maar de vraag. In onze sessie daar niet aan toegekomen maar ze doet heel leuk mee maar of zaken als een beetje plasseks, lang en uitgebreid neuken en anaal etc allemaal mogelijk zijn is iets om de volgende keer te onderzoeken.
Hoe dan me meer dan gemiddeld vermaakt. Wordt vervolgd