Wandelaar 666
Wandelaar
- 40
- 28/04/23
- 10
Iemand bekend met deze dame?
Ik heb contact gehad, maar kon haar nog niet bezoeken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenben vaker bij haar geweest toen ze nog in nieuw vennep en hoofddorp ontving. wisselt vaak van 'werknaam'.Iemand bekend met deze dame?
voor mij was de laatste keer nog voor Corona. eerste paar keren was B2B, pijpen en intiem wel mogelijk maar op een gegeven moment niet meer. toen ook tijd niet geweest.Ik ben wel eens bij haar geweest. Wel leuke dame om te zien maar was beetje masseren en handmatig hoogtepunt. Vind in massagesalon het echter een stuk beter. Extra's toen niet mogelijk, al heb ik laatst wel een advertentie van haar gezien dat t wel kon. Was alleen erg prijzig.
Op welk termijn ongeveer ? Zit over 3 weken een week in die omgeving.Ik ga het toch een keer proberen.
Ik zal daarna hier een recentie achterlaten
dat is waarschijnlijk die aanbieding wat er in de adv staat. heb ik nooit gebruik van gemaakt. bij mij was ze altijd helemaal naakt vanaf t begin.Betasten was niet echt mogelijk, ze deed na tijdje wel topje uit. Ik had ook een of ander goedkoop tarief voor half uurtje massage, iets van een actie. Ben niet meer terug geweest. Vond het een beetje te steriel. Misschien moet ik het nog is proberen. Beverwijk is voor mij wel in de buurt.