Hoe zou die Paul de Leeuw dat dan doen met die vette reet van hem ?
EasyToys Zwarte Anaal Douche - Medium - EasyToys
www.easytoys.nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe zou die Paul de Leeuw dat dan doen met die vette reet van hem ?
Ik ben vandaag naar Mc Donalds geweest. Morgen naar de KFC en zaterdag naar de Burger King. Vrijdag haal ik patat, maandag bestel ik een pizza, dinsdag laat ik shoarma bezorgen, woensdag chinees...... en natuurlijk geen fruit meer voor deze jongen.
In Schipperskwartier Antwerpen zit het vol met shemales en ladyboys. Ze verpesten daar eigenlijk het mooie van de normale prostitutie. Iedere keer moet je goed uitkijken dat je niet bij een verkeerde binnengaat. Dus als homo denk ik dat je toch wel een shemale moet kunnen lusten ook?
Laat het me als een compliment beschouwen naar de shemales toe in Schipperskwartier Antwerpen, sommigen zien er echt bangelijk echt uit. Maar je moet ook eerlijk met jezelf durven zijn. Ga je voor een kut of een pik. Wel, ik ga voor de kut. En dan heb je bij een shemale niets te zoeken. Maar als homo, net wel! Dus topicstarter, gaan met die banaan zou ik zeggen. Heb ooit 3 keer een shemale geneukt en ja die neuken verdomd strak. Maar zoals ik zeg, ik ben geen homo, en ook geen shemale-neuker, het was gewoon een misverstand (met jezelf in het reine komen je afvragen wat ben ik nu eigenlijk is heel belangrijk!). Veel liever eens een sexy vrouw in haar kont neuken.
Het verbaast me dat je eerst vol trots vertelt dat je bij je bezoekjes aan shemales nooit een penis in je anus hebt gehad (en dat je denkt dat je daarvan homoseksualiteit oploopt) maar blijkbaar wel graag kunstpenisen (dat is toch wat een voorbinddildo is) in je anus hebt.Ik wil jou een verhaal vertellen om beter te begrijpen:
Ik heb lang bij men ouders thuis blijven wonen, en ja moeders keuken is de beste van allemaal, bij de meesten toch! Altijd verse groenten en gezond eten. Het laatste jaar dat ik thuis woonde (zonder dat ik toen wist) was ik ook in liefde met een dame op internet (een meesteres) in een privéhuis in Gent. Ik droomde ervan dat die mij zou neuken (dat zij dus een voorbind dildo enz zou dragen) en dat ik haar slaaf zou worden. Ik vond die vrouw echt geil en de gedachte vond ik leuk. Maar je kan niet zonder voorbereiding naar zo'n meesteres gaan. Dus heb ik gaan experimenteren met zo van die dingen te kopen in sex-shops en thuis in bed beginnen oefenen. En meestal, na goed naar de wc te zijn geweest was alles der uit. Een goede stoelgang dankzij het goede verse eten van moeders mooiste. Ben ik uiteindelijk bij die meesteres geweest, zoals ik al zegde, een huis gekocht ver van Gent en op andere interesse gekregen en de wereld van SM losgelaten en die dame vergeten. In Mabuhay Helchteren dan de wereld van Latina meiden leren kennen, wat Spaanse woordjes geleerd... om de zoveel maanden (het is ook goed voor de prostaat!), durf ik soms nog eens een dildo of anaal speeltje te gebruiken, en dan merk je wel echt dat goede voeding belangrijk is om echt uit te kakken zodat je er iets aan hebt. Niets is zo sfeerbedervend dan dat je niet verder kunt of moet stoppen omdat het diep van binnen nog vol zit. Koop zelf maar is van die speeltjes met wat glijmiddel en dan weet je perfect wat hiermee bedoeld wordt. Ooit een zware prostaat ontsteking gehad en veel pillen moeten slikken, maar bloed in sperma bleef maar duren, tot ik wat dildo's erdoor jaagde om aan prostaatmassage te doen en ik was er vanaf na 1 dag. Om maar te zeggen, prostaatmassage is gezond en heeft echt totaal niets met GAY zijn te maken. Heel veel vrouwelijke dvp bieden dit aan.
Het verbaast me dat je eerst vol trots vertelt dat je bij je bezoekjes aan shemales nooit een penis in je anus hebt gehad (en dat je denkt dat je daarvan homoseksualiteit oploopt) maar blijkbaar wel graag kunstpenisen (dat is toch wat een voorbinddildo is) in je anus hebt.
Prima verder, ik geloof zeker dat een prostaatmassage goed voor de gezondheid kan zijn.
Ik vergelijk een voorbinddildo met een penis. Volgens mij, maar ik kan het mis hebben, zijn die speeltjes specifiek ontworpen om op een penis te lijken.De dag dat je een sexspeeltje gaat vergelijken met een shemale houdt het voor mij op.
Ik vergelijk een voorbinddildo met een penis. Volgens mij, maar ik kan het mis hebben, zijn die speeltjes specifiek ontworpen om op een penis te lijken.
Verder veroordeel ik het niet, ik zeg alleen dat ik verbaasd ben dit verhaal te lezen. Zie geen reden voor die stortvloed aan hoofdletters en uitroeptekens. Even goede vrienden.
Ja dat ontken ik ook helemaal niet! Ik heb zelf ook weleens een prostaatmassage gehad en vond het nog lekker ook, van een voorbinddildo is het nog nooit gekomen maar zeg nooit nooit.Je moet echt maar is opzoekingen doen over vrouwelijke dvp die aanbieden een man anaal te verwennen. Komt heel veel voor. Zelfs dvp van dit forum bieden het aan. Met 1 ervan openlijk ervoer gesproken en zegde ze, ik heb nog nooit een man zo zien klaarkomen dan door die anaal te verwennen.
Ja dat ontken ik ook helemaal niet! Ik heb zelf ook weleens een prostaatmassage gehad en vond het nog lekker ook, van een voorbinddildo is het nog nooit gekomen maar zeg nooit nooit.
Jup.
Stond hier ook ergens een draad van iemand die HIV opgelopen had na bezoek shemale / onveilig contact te hebben gehad.
Als je niet schoon genoeg wordt na je wc bezoek, is daar een oplossing voor tegenwoordig: https://www.easytoys.nl/intieme-doucheIk wil jou een verhaal vertellen om beter te begrijpen:
Ik heb lang bij men ouders thuis blijven wonen, en ja moeders keuken is de beste van allemaal, bij de meesten toch! Altijd verse groenten en gezond eten. Het laatste jaar dat ik thuis woonde (zonder dat ik toen wist) was ik ook in liefde met een dame op internet (een meesteres) in een privéhuis in Gent. Ik droomde ervan dat die mij zou neuken (dat zij dus een voorbind dildo enz zou dragen) en dat ik haar slaaf zou worden. Ik vond die vrouw echt geil en de gedachte vond ik leuk. Maar je kan niet zonder voorbereiding naar zo'n meesteres gaan. Dus heb ik gaan experimenteren met zo van die dingen te kopen in sex-shops en thuis in bed beginnen oefenen. En meestal, na goed naar de wc te zijn geweest was alles der uit. Een goede stoelgang dankzij het goede verse eten van moeders mooiste. Ben ik uiteindelijk bij die meesteres geweest, zoals ik al zegde, een huis gekocht ver van Gent en op andere interesse gekregen en de wereld van SM losgelaten en die dame vergeten. In Mabuhay Helchteren dan de wereld van Latina meiden leren kennen, wat Spaanse woordjes geleerd... om de zoveel maanden (het is ook goed voor de prostaat!), durf ik soms nog eens een dildo of anaal speeltje te gebruiken, en dan merk je wel echt dat goede voeding belangrijk is om echt uit te kakken zodat je er iets aan hebt. Niets is zo sfeerbedervend dan dat je niet verder kunt of moet stoppen omdat het diep van binnen nog vol zit. Koop zelf maar is van die speeltjes met wat glijmiddel en dan weet je perfect wat hiermee bedoeld wordt. Ooit een zware prostaat ontsteking gehad en veel pillen moeten slikken, maar bloed in sperma bleef maar duren, tot ik wat dildo's erdoor jaagde om aan prostaatmassage te doen en ik was er vanaf na 1 dag. Om maar te zeggen, prostaatmassage is gezond en heeft echt totaal niets met GAY zijn te maken. Heel veel vrouwelijke dvp bieden dit aan.