Beste Ayman,
Ik zie je hebt een zwaar persoonlijk probleem met mij, echt jammer. Nergens voor nodig. Je mag me bellen, lossen we samen op. Liegen is trouwens haram dat je het weet. Ik kende dit site amper, klanten verwezen mij hier. Je beaamt dat ik een mooi verhaal zit op te zetten, maar Ayman was je er trouwens er bij rond die tijd, heb je mij 24/7 in de gaten gehouden ? Ik weet 100% precies dat hij het is en ik weet ook dat smaad en laster strafbaar is. Als hij het niet is. Mag hij de tegendeel bewijzen boek ik dat bedrag hoogstpersoonlijk terug op zijn rekening. Ik snap ook niet echt waarom jij er mee bemoeit. Ik ben geen domme vrouw en ik hou alles pitje precies bij. Ik was op mijn 18de apothekersassistente. Daarna werkte ik bij Ici Paris XL. Wil je bewijzen zien ? Of wil je hoogstpersoonlijk mij bezoeken ? Leg ik mijn diploma's en CV voor je neer. Je geeft aan in 2017 had je met mij afgesproken. Is 6 jaar geleden hea Ayman. Je hebt nog steeds haat en je koestert teveel wrok tegen mij. Ik schrok ook van je reactie dat je mijn handen vasthield, dat raakt mij wel. Klinkt heel vrouwonvriendelijk en narcistisch.
Ik doe dit werk sinds 2012 met plezier. Heb leuke en minder leuke tijden ervaren. Ik betaal niet voor niks ongeveer 700 euro per maand aan kinky. Ik vind onprofessioneel om mijn waardige klanten te dwingen voor recensies. Dat mogen ze zelf bepalen. Ja, heb mijn prijzen iets verlaagd want ze komen snel klaar van mijn pijptechniek en strakke vagina en anus. En zoveel geld heb ik ook niet nodig. Dus vond zonde
Ik heb inmiddels ook nieuwe diensten en ik doe ontvangst
En die leeftijdscategorie heb ik ook weggehaald omdat ik inmiddels bijna 28 wordt, en het oogt ook vriendelijker. Blijkbaar mis je mij nog steeds anders zat je niet steeds te koekeloeren op mijn advertentie hihi. Ik wens je een fijne dag nog verder.