Een nieuw Thais salon in volle centrum Gent? Speciaal.
Wie kent het?
Wie kent het?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ken de bazin,goe poeperkeEen nieuw Thais salon in volle centrum Gent? Speciaal.
Wie kent het?
![]()
Is Pinky die bij Spink gewerkt heeftVertel...
Ik ken ook alleen maar Pinky (Belle nu)Nog niemand ervaring met het salon? Pinky leuke uurtjes met gehad in spink
Mooie borstjes ook zestaat een nieuwe bij nu "rose". mooi kontje als de foto echt is
Geen ideestaat een nieuwe bij nu "rose". mooi kontje als de foto echt is
Al geprobeerd ?Mooie borstjes ook ze![]()
Nee maar mijn ogen werken nog goed voor dit te zien op fotoAl geprobeerd ?
Kzal er eens een paar gaan proberen…elk uur een andere….Nee maar mijn ogen werken nog goed voor dit te zien op foto![]()
ja probleem is met winkelstraat weet je nooit wie je opeens tegenkomt eIs inderdaad midden in de stad, de straat is niet toegankelijk met de auto, dus echt een winkelstaat.
Als je niet gezien mag worden en je wordt toch gezien, dan toch beter in een winkelstraat dan in een hoerenbuurt? Of zie ik dat verkeerd? Nu ja ik heb dat probleem niet...ja probleem is met winkelstraat weet je nooit wie je opeens tegenkomt e![]()
Inderdaad ! Klopt helemaal!Als je niet gezien mag worden en je wordt toch gezien, dan toch beter in een winkelstraat dan in een hoerenbuurt? Of zie ik dat verkeerd? Nu ja ik heb dat probleem niet...
Gelukkig dat ik daar niet woonIk heb enkele jaren geleden een jaar in het Antwerpse schipperskwartier gewoond. Ik wandelde toen nog niet, maar liep wel bijna dagelijks door die straat naar mijn werk. Daar zelfs verschillende bv's gezien. Who cares. Ik trek er me niks van aan. Ik gedraag me netjes tegenover de dames. Dat is wat telt.
Voor een jaartje ca va nog.Inderdaad ! Klopt helemaal!
Gelukkig dat ik daar niet woon