Nadat ik de recensies had gelezen, besloten deze dame eens een bezoek te brengen. Mijn eerdere ervaring met erotische massages zijn in het buitenland dus dit zou de eerste keer zijn in nederland.
Het heeft behoorlijk lang geduurd voor ik bij haar terecht kon. Geduld moet je zeker hebben. Ik had hier al rekening mee gehouden, meerdere recensies hier gaven al aan dat ze geen pro is en maar 1 of 2 klanten per week ontvangt dus ik begreep dat er een wachtrij was. Ik was zo benieuwd dus heb besloten rustig af te wachten en boy o boy was dat het waard.
Eindelijk een afspraak kunnen maken, die werd eerst afgezegd omdat de dame corona had. Advertentie stond online maar dame was niet beschikbaar. Ik begrijp dat als je ziek bent, je niet bezig bent met je advertentie maar nadat ze beter was heeft ze me netjes gecontacteerd en hebben we opnieuw een afspraak gemaakt.
De communicatie gaat heel netjes en spontaan alsof je elkaar al jaren kent. Dat heeft goed geholpen met de zenuwen.
De dag brak aan en ik ging op pad. Toen de dame open deed was ik aangenaam verrast. Wat een plaatje. Mijn voorkeur gaat uit naar dames die gewoon lekker hun zelf zijn en niet te veel poespas, make up of smink. Deze dame deed open op haar blote voeten, wat me enorm opwond. Een simpel zwart tshirt, en geen kruimel aan make up of smink op haar gezicht. Haar haar in een staart en de liefste glimlach. Ik kreeg een open en warm welkom, stevige knuffel en lief.
Mocht me uitkleden, douche nemen en op bed liggen en wat ik toen meemaakte was hemels. Nog nooit zoiets ervaren. Out of body experience voor mij. Zo goed dat ze masseert, zo goed dat ze de spanning opbouwt, weet vast te houden, teasen en dan de explosie van een orgasme dat uit mijn tenen kwam en mijn hele lichaam deed shaken.
Deze dame is extreem goed in haar vak. Duidelijk in communicatie. Absoluut niet mollig. Ze is niet slank, heeft kleine buikje en volle benen maar niet dik of mollig. Ze geeft duidelijk haar grens aan en toch was dit zo erotisch meer dan ik verwacht had terwijl er geen enkele sprake is van intimiteit. Slip blijft aan, geen kusjes, en zelfs geen oogcontact tijdens de body to body en dan toch voor elkaar krijgen dat ze mij helemaal gek wist te maken met een orgasme out of this world.
Kortom, geduld is een schone zaak. Het heeft maanden geduurd voor ik een afspraak kon maken en sta nu al te popelen voor een nieuwe date met deze dame. Geweldig.