- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/genieten-van-professionele-massage-met-sexy-twist_7650719
- Totale kosten (in euro)
- 110
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Recent ben ik naar Leidschendam getrokken om voor het eerst langs te gaan bij Queen-Massage. Ik had ooit al wel eens een massage gehad maar super ervaren met massages was ik nog zeker niet. Op aanraden in een ander topic bij de advertentie van Queen-Massage uit gekomen. De advertentie zelf is al een hele verademing. Mooi uitgebreid. Ideaal voor een nieuweling zoals mij. Ik hou niet zo van die korte tekstjes waar je eigenlijk helemaal niks aan hebt.
Berichtje gestuurd en per e-mail nog wat extra informatie gekregen en een telefoonnummer. Een paar appjes later kon ik de week daarop langs komen. Snel en eenvoudig geregeld.
Queen-Massage (laten we die naam maar even aanhouden ) is een ontzettend vriendelijke, aardige en vooral knappe dame. Vlotte babbel en ik was meteen op mijn gemak. Ze geeft een heerlijke body to body massage die heel intiem aanvoelt. Heel prettig! Ook nadat ik me had omgedraaid was de body to body een feest. Uiteindelijk tot een heerlijk hoogtepunt gebracht.
Ze masseert als hobby, dat straalt ze ook uit en daardoor het is een hele fijne relaxte sfeer. Ze ontvangt bijvoorbeeld niet meer dan een persoon per dag als ze natuurlijk de tijd heeft. Het is niet dat ik in de buurt woon, maar ik ga absoluut nog een keertje terug naar Leidschendam!
Berichtje gestuurd en per e-mail nog wat extra informatie gekregen en een telefoonnummer. Een paar appjes later kon ik de week daarop langs komen. Snel en eenvoudig geregeld.
Queen-Massage (laten we die naam maar even aanhouden ) is een ontzettend vriendelijke, aardige en vooral knappe dame. Vlotte babbel en ik was meteen op mijn gemak. Ze geeft een heerlijke body to body massage die heel intiem aanvoelt. Heel prettig! Ook nadat ik me had omgedraaid was de body to body een feest. Uiteindelijk tot een heerlijk hoogtepunt gebracht.
Ze masseert als hobby, dat straalt ze ook uit en daardoor het is een hele fijne relaxte sfeer. Ze ontvangt bijvoorbeeld niet meer dan een persoon per dag als ze natuurlijk de tijd heeft. Het is niet dat ik in de buurt woon, maar ik ga absoluut nog een keertje terug naar Leidschendam!