Pushen om snel klaar te komen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.129
19/07/21
1.650
12
Jongens (en dames DVP), gisteren een beetje rare ervaring meegemaakt bij DVP: ze ging me verschillende keren pushen om snel klaar te komen. En ze begon ook dat de tijd bijna op was en ik anders bij moest betalen. Ik kan niet klaarkomen op commando en als er dan zo gepusht wordt dan zakt mijn opwinding meteen waardoor het nog langer duurt.

Kijk, ik heb het hier niet over de situatie van dik een uur liggen te stoten of zo. We waren nog niet eens zo lang bezig.

Om dan maar te stoppen en me aan te kleden vind ik ook zo rot. Dan ga je met een heel onbevredigd gevoel de deur uit. Ik heb er goed voor neer moeten leggen.

Hebben jullie dat wel eens meegemaakt en hoe gaan jullie er dan mee om?
 
Dat heet een afwerkdate. Je doet er niets aan. Beste is inpakken en wegwezen. Nooit meer terugkomen en slechte review schrijven.
Ja! Dat proberen ze soms wel... die meiden.

Zo had ik een keertje die (erg leuke!) meid... met mooie billen en die super sexy tanline van haar string. Toen ik haar nam in doggy (en dat uitzicht! Man!) zij meteen: 'Yes! You come now baby'! Kan me best voorstellen dat de meeste kerels het dan geen 10sec meer uithouden! Haha!
 
Ik vind weinig meer spelbedervend dan begin te zaniken dat je moet komen, dat je tijd voorbij is en dat de volgende al voor de deur staat.
Precies!
Maar... in het hierboven besproken gevalletje... wel snel doorheen geprikt! Haha!
Haar stevig bij haar heupen gegrepen... en krachtig beginnen stoten... met een lekkere tik op haar billen... Duurde echt niet zo lang voordat zij begon te kakelen! Geweldig!
 
Uurtje betaald en dan binnen tien minuten beginnen te pushen. Ook wel eens meegemaakt. Denk iedereen die wel eens dames zonder recensies bezoekt wel.
Ja en ik weet het er staan geen recensies achter mijn naam hier. Maar wees gerust ik zal waarschuwen hier.
 
Als je gaat pushen is het idd wel een koude douche.

Maar als je een bepaalde tijd afgesproken hebt en je gaat 5 minuten voor einde tijd nog even een wip maken, dan kan ik het mij heel goed voorstellen! In 5 minuten klaarkomen, opfrissen en aankleden lukt niemand.. en is de dame dus achteraf een pusherig persoon terwijl haar cliënt degene is die eigenlijk veel te laat een wip in zet.
Helaas heb ik dat veel te vaak en irriteert mij dat gigantisch. Ik heb echt 30 minuten nodig tussen de afspraken om lichamelijk weer op te laden. De volgende staat soms zelfs te vroeg voor de deur en als degene daarvoor (onbetaald) uitloopt en ook ik mij moet opfrissen.. dan hou ik te weinig tijd over om daarna weer zowat de hele tijd op mijn knieën te zitten. Maar pushen is niet mijn ding, dus zal het wel altijd zo blijven 😐
 
Vroeger vaak genoeg afwerkertjes meegemaakt. Meestal waren dat latinaatjes, roemeentjes of jonge ijskonijntjes dus vandaar dat ik die tegenwoordig oversla; beetje trauma aan overgehouden. En als ik er ooit zo een tegen kom laat ik haar nog eventjes een paar minuten harder voor haar geld werken. Maar tegenwoordig weinig last meer ervan; doe mij maar heerlijk relaxte milfjes. 😍🥰😘
 
Maar als je een bepaalde tijd afgesproken hebt en je gaat 5 minuten voor einde tijd nog even een wip maken, dan kan ik het mij heel goed voorstellen! In 5 minuten klaarkomen, opfrissen en aankleden lukt niemand.. en is de dame dus achteraf een pusherig persoon terwijl haar cliënt degene is die eigenlijk veel te laat een wip in zet.

Kameraad van mij is ooit eens in antwerpen in het schipperskwartier met kleding en al naar buiten geflikkerd :ROFLMAO:

Ondanks dat ie extra geld gegeven had voor douche achteraf enzo was het meisje blijkbaar niet helemaal eerlijk.

Haar tijd van huur van de kamer zat er namelijk op - en er ontstond commotie omdat de dame die voor de tijd voldaan had erin wou.

Ik heb nog nooit zo gelachen daar in Antwerpen. Heerlijk.
 
Als ze beginnen te pushen om snel klaar te komen ben ik daar zo klaar mee.
Dan begin ik om de 30 seconde te wisselen van standje en als laatste gaan ze op de knietjes en ram ik hard door tot ik kom.
Mocht dit niet werken of ze blijven pushen, dan mogen ze het met het mondje af maken.
Uiteraard blijft het kapotje dan wel zitten dan duurt het nog langer...
 
Als ze beginnen te pushen om snel klaar te komen ben ik daar zo klaar mee.
Dan begin ik om de 30 seconde te wisselen van standje en als laatste gaan ze op de knietjes en ram ik hard door tot ik kom.
Mocht dit niet werken of ze blijven pushen, dan mogen ze het met het mondje af maken.
Uiteraard blijft het kapotje dan wel zitten dan duurt het nog langer...
Niet agressief worden! Gewoon je mannelijke dominatie bevestigen...
 
Aha! Het verschil tussen een Zeester🌟en een Befkonijn 🐰

Zeesterren zijn passief, maken geen geluid en raken je niet aan. Daar heb ik persoonlijk helemaal niets mee. Zo mega saai!! ☹️
Maar passief zijn terwijl iemand dat anders nooit doet, hoorbaar geniet en mij wel aanraakt met een beetje meer, dat is prima 😊

En die laatste zie ik het meeste, de 1e heb ik liever niet. Saai is niet leuk 🫣
 
Het meest rotte is, soms heb je net nadat je betaald hebt al een gevoel van oh nee, dit is een dame die alleen maar op geld uit is, maar dan is het te laat. Eens een dvp een briefje vastheeft zal ze het niet teruggeven en zeker niet een dame die graag snel geld verdiend zonder iets te doen. Ik heb ook al zo'n dates gehad en echt nee, wat ik laatste keer wel deed was recht in haar gezicht zeggen dat ze niet goed was en het zo niet hoort. Maar dan nog bleef ze proberen om me een volgende keer te zien, zo van wanneer zie ik je weer schat? We hadden niets gehad, geen sex, niets. Niets lukte mij want er werd bijna alleen maar over geld gesproken en ik mocht nergens aankomen en condoom werd al rond slappe penis gedaan die door deze dame echt 0% zin had om er iets van te maken. Dan kan je beter je geld weggooien aan andere dingen, wat gaan funshoppen in de Action ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan