Recensie Pulpeuse, Zaventem / Tervuren 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had dit weekend de gelegenheid om met deze mooie Pulpeuse af te spreken.
Ze ziet er veel jonger uit dan haar leeftijd, heeft een zalige body met lange benen, en een mooi gezicht.

Eerlijk gezegd was ik een beetje "blown away" van haar verschijning.
Meer nog dan haar uiterlijk, was ik wat van mijn melk van hoe ze het heft in handen nam (pun intended). Ze leidde duidelijk de dans, en bepaalde op elk ogenblik hoe de date zich zou ontvouwen.
"Kleed je maar uit", zei ze, en daarna leidde ze me naar een krukje tegen de muur waarop ik moest gaan zitten. Onmiddellijk speelde ze haar twee sterkste troeven uit door die in mijn gezicht te duwen. Na wat likken en zuigen aan haar heerlijke D-cup draaide ze zich om, en duwde haar achterste in mijn gezicht. Zalig, ik stond meteen knetterhard.
De volgende etappe was haar massagetafel. Waar ik verwachtte dat ze me zou gebieden om daarop plaats te nemen, plaatste ze weer een krukje voor de tafel en ging zelf op haar rug liggen met haar poes op de rand, klaar voor een befbeurt. Okee dan, u vraagt, wij draaien (met de tong).

Op dit moment werd het me pas echt duidelijk hoezeer Muji de regie in handen had en hield.
Waar ik na een tiental minuten beffen wel zin kreeg om zelf eens het voorwerp van fysieke verwennerij te worden, was dit nog niet voldoende voor haar. De erectie was inmiddels al verdwenen.
Toen we uiteindelijk toch op het bed belandden, kreeg ik onmiddellijk de vraag of ik een vinger in mijn kont wilde, maar dat was het toch niet helemaal voor mij, dus vriendelijk bedankt.
Het pijpen (zc) was wat te zacht, en echt hard werd ik er niet meer van. Ze haalde daarop dan maar een vibrator tevoorschijn, waarmee ze me een toch wel heerlijk orgasme bezorgde, terwijl ze tegelijkertijd mijn ballen in haar mond nam.

De tijd werd daarna volgemaakt met een best wel fijne babbel en een nekmassage met iets te geurige menthol-olie.

Al bij al heb ik dus een beetje gemengde gevoelens. De date was op zich verrassend en fijn, maar anderzijds vond ik dat ze iets te dominant was en een beetje teveel op haar eigen genot gefocust was.

Toch denk ik dat ik nog wel eens terugga, al was het maar om te proberen dit mooie zwarte raadselachtige wezen dieper (…) te doorgronden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan